تعویض درب و پنجره دوجداره

تعویض درب و پنجره دوجداره

 تعویض درب و پنجره دوجداره

تعویض درب و پنجره دوجداره از جمله ساده ترین عملیات در ساختمان میباشد.

بدین گونه که درب و پنجره های قدیمی با فرز کنده شده و درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ،با پیچ هایی مخصوص بر روی قاب درب و پنجره های قدیمی، نصب شده و با فوم و چسبی مخصوص ، درزگیری میشوند.

همچنین در عوض کردن در و پنجره های قدیمی ، لنگه ها و شیشه های آن برداشته می شود و فقط فریم محیطی پنجره که در دیوار فرورفته باقی می ماند که درب و پنجره دوجداره به آن پیچ ی شود.

باید بدانید که اگر سطح مقطع پروفیلی که از پنجره قدیمی به جا مانده کم تر از شش سانت باشد یا باید از پروفیل بازسازی استفاده کنیم و یا با آهنگری سطح مقطع را به شش سانت برسانیم.

توصیه می شود که در تعویض درب و پنجره دوجداره ، از پروفیل بازسازی زمانی استفاده شود که نصب و ساخت درستی صورت گرفته باشد.

تعویض درب و پنجره دوجداره

در هنگام تعویض درب و پنجره دوجداره ، به خاطر متنوع بودن و انعطاف پذیری UPVC و پروفیل های مخصوص بازسازی ای که در آنها وجود دارد،به طور معمول از درب و پنجره دو جداره UPVC  به عنوان جایگزین استفاده میگردد و بقیه ی انواع آنها در پروژه های تعویضی مورد استفاده قرار نمی گیرد و توصیه هم نمیشود اما اگر استفاده شود باید بادخور زیاد آنها را در نظر بگیریم.

بیش تر کارخانه های تولید درب و پنجره دوجداره UPVC معمولا بین سی تا پنجاه عدد در یک شیفت کاری می باشد.

اما به دلیل سفارش های قبلی که در خط تولید وجود دارد و همچنین به دلیل متفاوت بودن پروفیل ها ، یراق آلات و شیشه ها و نوع انتخاب مشتریان از بین آنها و فراهم کردن آنها توسط تولید کننده ، معمولا بین 10 الی 20 روز کاری طول میکشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس