جدیدترین مدل پنجره های دوجداره

جدیدترین مدل پنجره های دوجداره

آیا شما هم برای انتخاب پنجره های منزل خودتان به دنبال جدیدترین مدل پنجره های دوجداره upvc هستید؟ در این مطلب به این موضوع می پردازیم.

اینکه همه ی ما به پنجره های دوجداره در ساختمان ها و خانه های خود نیاز داریم کاملا بدیهی است، ولی اینکه کدام مدل از پنجره های دوجداره برای ما بهترین و جدیدترین مدل می باشد نیازمند دانستن اطلاعاتی مفید در این زمینه می باشد.

سایان وین نماینده ی رسمی پنجره های دوجداره با مارک ها و برندهای معروف ویستابست، هافمن و پنجره و درب دوجداره وین تک در ایران در استان تهران می باشد. سایان وین تمامی این برندها را در شرایط خاص و ویژه به شما با توجه به شرایط آب و هوایی محل زندگی شما و اینکه در معرض چه نوع آلودگی های صوتی و هوا دارد بهترین مارک پنجره دوجداره upvc را ارائه می دهد.

 

انواع مدل پنجره های دوجداره

پنجره دوجداره upvc دارای مدل های مختلفی هستند که در همین قسمت شما را با این مدل ها مختصرا آشنا خواهیم کرد.

 

پنجره دوجداره ثابت: این پنجره های دوجداره که همانطور که از نامش پیداست ثابت هستند یعنی شما امکان باز و بستن پنجره را دراین مدل نخواهید داشت. ابعاد این پنجره می تواند در اندازه های کوچک و یا اندازه های بزرگ تهیه شود. بیشترین استفاده از پنجره دوجداره ثابت در مکان هایی است که عملا نیازی به باز و بسته کردن ندارد و همچنین در مکان های که در ابعاد بزرگ تر از این پنجره استفاده می کنند.

 

پنجره های دوجداره تک حالته : 

پنجره دوجداره upvc تک حالته درواقع پنجره هایی که فقط یا بصورت افقی باز و بسته می شوند یا بصورت عمودی.

 

پنجره های دوحالته : 

پنجره های دوحالته دوجداره یو پی وی سی باتوجه به مکان مورد نظر که بیشتر در فضاهایی بکار می رود که نیاز به تهویه هوای بیشتر و عملکرد بهتری می باشد از دو جهت افقی و عمودی قابلیت باز و بسته شدن دارند.

 

انواع پنجره های دوجداره دوحالته

پنجره دوجداره upvc  سایبانی که بیشترین کاربردش در منازل ویلای، انبارها، کارخانجات و غیره می باشد و در مکان هایی چون سرویس های بهداشتی، حیات خلوت یا حیات های پشتی و گلخانه های نصب می شود. از نظر زیبایی بسیار شیک و زیبا نیز هستند. نحوه ی باز و بسته شدن در این نمونه پنجره ها خیلی خاص طراحی شده است بطوری که عمل باز کردن و یا بستن پنجره بر روی محور افقی انجام می شود.

پنجره دوجداره  upvc آکاردئونی

این نمونه پنجره همان پنجره ای می باشد که شما برای ویلا و یا خانه باغ تان به دنبال جدیدترین پنجره دوجداره upvc هستید. این پنجره از نظر ایمنی به شما اطمینان می دهد. اگر به دنبال پنجره ی پهن و عریضی هستید این همان خود خودش است. و همینطور اگر برا یپاتیشن بندی هم به دنبال پنجره ای خاص هستید باز این بهترین انتخاب برای شما است.

پنجره های فولکس واگنی

پنجره های فولکس واگنی همان پنجره های کشویی هستند که بر روی یک ریل عمل باز و بسته شدن صورت می گیرد. معمولا پنجره ها برای باز و بسته کردن مقداری از فضا را در برمیگیرند تا بتوانند عمل باز و بسته شدن را انجام دهند، اما پنجره های کشویی برای مکان هایی که می بایست حداکثر استفاده از فضا را به دلیل کم بودن و کوچک بودن مکان انجام داد طراحی شده اند.

پنجره های دولنگه ی فرانسوی

و در آخر پنجره های دولنگه ی فرانسوی هستند که از دو لنگ پنجره می شود برای باز و بسته کردن پنجره استفاده کرد. این همان حالتی است که شما با باز کردن دو لنگه ی پنجره احساس می کنید پنجره ی خوشبختی را به همراه آرامش به روی خود باز می کنید و واقعیت هر فصلی از سال را درک می کنید و زمانی که هوا غبار آلود است به سرعت دولنگه ی پنجره را می بندید.

 

 

کدام مدل از پنجره های دوجداره بهترین هستند؟

تا به اینجا تمام مدل های پنجره های دوجداره را برای شما معرفی کردیم. اینکه کدام مدل پنجره بهترین است در ادامه خواهیم گفت.

انتخاب بهترین مدل پنجره برای هر شخص با هر سلیقه با توجه به معماری و دکوراسیون منزل و ساختمانش با رویکرد و عملکرد اقلیم های آب و هوایی متفاوت است . اگر در منزل های بزرگ و خانه های ویلایی و حتی باغ ها زندگی می کنید و فضای لازم و حتی زیادی را برای طراحی و نصب پنجره دارید پنجره های ثابت در ابعاد بزرگ مناسب هستند اگر در مکان های کوچک با معماری سنتی زندگی می کنید باز همان پنجره های ثابت یا تک حالته و کشویی می توانند برای شما بهترین ها باشند. بهترین مدل پنجره را برای منزلتان را فقط در درجه ی اول خودتان و البته با نظر یک مشاور و متخصص می توانید انتخاب کنید.

سایان وین تیم مشاوره و کارشناسان فروش خود را برای راهنمایی رایگان شما در اختیارتان می گذارد تا بهترین را انتخاب کنید.

اگر شما انتخاب و خرید پنجره ای را بدون مشاوره و از نمایندگی رسمی خرید نکنید و در این مسیر دچار زیان شوید فقط خودتان مقصر هستید چون ما نمایندگی رسمی پنجره های دوجداره از بهترین برندهای روز در سایان وین هستیم که هم مشاوره رایگان را ارائه می دهیم و هم گارانتی هایی با خدمات نصب را عرضه می کنیم. پس کمیت دروغین را فدای کیفیت نکنید.در این خصوص مطلب بهترین پنجره های دوجداره را نیز مطالعه فرمایید.

 

جدیدترین پنجره دوجداره upvc

مدل های پنجره های دوجداره مشخص هستند و اگر پنجره ای با مدل جدیدی را دیدید بدانید که از تلفیق پنجره های پیشین طراحی شده است. پس اگر شما هم به دنبال خرید جدید ترین پنجره های دوجداره upvc هستید از سایان وین بخواهید با انتخاب شما و با راهنمایی مشاوران فروش دفتر نمایندگی رسمی پنجره دوجداره هافمن، وین تک و ویستابست بهترین و جدیدترین مدل پنجره های دوجداره را برای شما طراحی و نصب کنند.

سایان وین توانایی تولید سبک های پیشرو در جدیدترین مدل های پنجره دوجداره upvc را از ساده ترین تا پیچیده ترین طرح ها دارد. از طریق تجربه بسیار زیاد ، متخصصان مناسب ما می توانند پنجره های منازل شما را با کمترین میزان اختلال در فعالیت های روزانه خود نصب و طراحی کند.

ما راه حل هایی را برای پنجره های دوجداره در سایان وین ارائه می دهیم  که به شما قول خواهیم داد که هر دو مورد نیازهای زیبایی شناختی و عملکردی را با ویژگی های تهویه پیشرفته و عایق حرارتی افزایش دهیم.

 سایان وین با ارائه انواع جدیدترین و شیک ترین پنجره های متنوع از امکانات اخیر ، خدمات خود را به ساختمانهای خصوصی و تجاری ارائه می دهد.

تمام فریم های ما برای جدیدترین و بهترین مدل پنجره های دوجداره با صرفه جویی در مصرف انرژی هستند و در هزینه های اضافی دیگر صرفه جویی می کنند.

 

مشتریان ما می توانند از یک تضمین برجسته مطمئن باشند که با هیچ کس در این صنعت قابل رقابت نیست. ما به خاطر آرامش چشمگیر شما کاملاً بیمه شده ایم. اگر می خواهید و قصد دارید یک پنجره را سفارش دهید و یا به طرح هایی که داریم نگاهی بیاندازید ، می توانید به با ما تماس مستقیم بگیرید.

پنجره های بادوام که می توانند تغییری اساسی در نمای خانه ها و ساختمان های شما ایجاد کنند نوع محصولی است که ما به مشتریان خود در سایان وین ارائه می دهیم.

سایان وین همیشه در کانون درب و پنجره های جدید با فناوری نوین قرار دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس