طراحی درب و پنجره دوجداره

طراحی درب و پنجره دوجداره

 طراحی درب و پنجره دوجداره

طراحی درب و پنجره دوجداره و تاثیر بر معماری ساختمان

در طراحی نمای ساختمان ها آنچه که حائز اهمیت است طراحی درب و پنجره دوجداره می باشد زیرا پنجره ها به عنوان دریچه ای جهت انتقال نور به داخل ساختمان هستند . در همین راستا ، پنجره ها با توجه به اقلیم منطقه ممکن است به شکل ها و فرم های گوناگونی طراحی شوند و همه ی این تغییر شکل با هدف ایجاد محیطی است که هم دارای نور باشد و هم در آن احساس آرامش وجود داشته باشد.

در دوران مدرن که همواره انسان با تکنولوژی رابطه ی مستقیمی دارد و به سوی زندگی بهتر و امکانات بیشتر پیش می رود،طراحی محیطی زیبا امری بسیار مهم است.

توجه انسان امروزی به محیط اطراف خود بیشتر شده و با توجه به پیشرفت تکنولوژی و گسترش نرم افزارهای معماری و طراحی داخلی ساختمان ،بازار گسترده ای ایجاد شده ، که در این مقاله اشاره ای کوتاه  به تاثیر طراحی درب و پنجره دوجداره در معماری و زیبایی ساختمان ها داریم.

طراحی درب و پنجره دوجداره

 

در کشور ایران در سال های اخیر طراحی و تولید درب و پنجره دوجداره در انواع مختلف رونق گرفته است. به طور مثال پنجره هایی چون :UPVC،آلومینیوم،نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در سال های 90 به بعد پنجره هایی با ترکیب چوب و آلومینیوم و یو پی وی سی به بازار ارائه شد .

شایان ذکر است که تا سال های آینده تولید درب و پنجره دوجداره هوشمند ، باعث استفاده بهینه از انواع درب و پنجره UPVC می شود.

زیبایی در ساخت و رنگبندی متنوع درب و پنجره دوجداره سبب شده است که بیشتر از 90 درصد بازار به این محصولات اختصاص یابد و روز به روز به تقاضای تولید آنها افزوده شود.

طراحی درب و پنجره دوجداره بی شک یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی ساختمان ها ، چه در داخل بنا و چه در  نمای ساختمان میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس