پنجره شیب و چرخش

پنجره شیب و چرخش

پنجره شیب و چرخش چیست؟ پیشرفت های فن آوری امکان نصب پنجره هایی را فراهم کرده است که نیازهای مختلف عملکردی را برآورده می کنند. حداکثر فضا، کارآیی انرژی، کنترل آلودگی، ایمنی، محافظت از عنصر و موارد دیگر.

یکی از این شیوه های پنجره بسیار کاربردی و پر طرفدار، پنجره شیب و چرخش است. بگذارید همه چیز را در مورد آنها بدانیم.

پنجره شیب و چرخش چگونه کار می کنند؟

پنجره های شیب و چرخشی که به خاطر طراحی منحصر به فردشان شناخته شده اند، ترکیبی کامل از زیبایی شناسی بی نظیر و عملکرد هوشمند است. این پنجره ها بسیار کارا هستند زیرا بسته به نحوه عملکرد پنجره شما می توانند از دو طریق باز شوند.

پنجره شیب و چرخش را می توان با چرخاندن آن به سمت داخل از لولا در کنار آن مانند یک پنجره ورودی در نوسان، به طور کامل باز کرد. آنها همچنین با کج کردن بالای پنجره و باز کردن آن به سمت داخل با زاویه ای می توانند باز شوند همانطور که با یک پنجره قیف برای افزایش تهویه و در مواقعی که هوا در بیرون آشفته است، انجام می شود.

مزایای نصب پنجره شیب و چرخش UPVC

اکنون که تصویری روشن از پنجره های شیب و چرخشی و نحوه کارکرد آنها به دست آورده اید، با ما همراه باشید تا با مزایای بسیاری که این نوع پنجره در هنگام ترکیب با یک ماده مستحکم مانند UPVC  دارد آشنا شویم.

تعمیر و نگهداری کم

از آنجا که پنجره های شیب و چرخش به دلیل طراحی منحصر به فرد خود می توانند به طور کامل به فضای داخلی باز شوند، تمیز کردن هم در داخل و هم در خارج بسیار آسان می شود.

این امر حاکی از سودمندی است، به ویژه اگر این پنجره ها در ساختمان های مرتفع یا طبقه مرتفع عمارت شما نصب شده باشد. اما، هنگامی که این پنجره با UPVC ترکیب می شوند، به نگهداری بسیار کمی نیاز دارند.

فقط یکبار با پارچه ای از گرد و غبار تمیز پاک کنید و آن را مثل روز اول خواهید یافت. با این حال، برای تمیز کردن عمیق شیب UPVC و چرخاندن پنجره ، ابتدا می توانید با یک پارچه آغشته به محلول صابون تمیز کرده و سپس با استفاده از یک پارچه خشک دوباره پاک کنید.

دوام

پنجره های شیب و چرخش UPVC می توانند در برابر شدیدترین شرایط آب و هوایی کنار بیایند و همچنین تحت تأثیر خوردگی یا موریانه ها قرار نمی گیرند. این بدان دلیل است که پلی وینیل کلرید (UPVC) بدون پلاستیک ماده ای بسیار بادوام است.

UPVC ماده جدیدی است که هیچ مقدار از تابش شدید خورشید و طولانی مدت در معرض آفتاب یا اشعه ماوراء بنفش نمی تواند بدتر یا محو شود.

انرژی کارآمد

پنجره شیب و چرخش همراه با UPVC می تواند فضای داخلی شما را به طرز چشمگیری از نظر انرژی به صرفه کند. قاب های UPVC با اتصالات جوش داده شده و درزگیرهای سیلیکونی برای ایجاد قاب های پنجره ثابت ساخته می شوند.

این امر به تنظیم دمای محیط با جلوگیری از گرمای فضای شما از شکاف در فریم ها کمک می کند. شیب و چرخش پنجره دو جداره  UPVC به حفظ دمای ایده آل در محیط داخلی در طول سال کمک خواهد کرد.

علاوه بر این، اگر شیب UPVC خود را جفت کنید و پنجره را با یک شیشه کم E یا شیشه ای با انرژی کارآیی کنید، در آن صورت پنجره شما می تواند حتی با صرفه تر باشد. شیشه کم E در به دام انداختن گرما و گرم نگه داشتن منزل در زمستان ها بسیار عالی است.

در طول تابستان، با بازتاب گرمای خورشید ، فضای داخلی خانه را خنک نگه می دارد ، خانه شما را با انرژی بیشتری کار می کند و قبض های ابزار را کاهش می دهد.

امنیت و ایمنی بالا

قاب های پنجره UPVC دارای سیستم های قفل چند منظوره هستند که می توانند از ورود یک متجاوز جلوگیری کنند. نه تنها امنیت بلکه شیب و خم شدن UPVC و چرخاندن پنجره ها نیز باعث افزایش امنیت ایمنی ملک شما می شود.

این قابلیت دوتایی پنجره شیب و چرخش  UPVC به شما امکان می دهد تا پنجره را فقط به مقدار کمی برای گردش هوا به سمت داخل کج کنید. این امر برای خانه هایی با کودکان کوچک کاملاً سودمند خواهد بود زیرا می توانید بدون خطر افتادن کودک از پنجره، خانه را تهویه کنید.

باز شدن کج همچنین مزیت افزوده ای از امنیت افزایش یافته است زیرا هیچ کس نمی تواند در این شکاف جا بیفتد. با این حال، در مواقع اضطراری، این پنجره ها نیز می توانند به طور کامل باز شوند تا به عنوان یک مسیر فرار مناسب کار کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس