پیش نیاز نصب درب و پنجره دوجداره

پیش نیاز نصب درب و پنجره دوجداره

همه چیز در مورد

اقدامات لازم پیش از نصب درب و پنجره دوجداره

در مقاله قبلی به توضیح اینکه در کل upvc چیست پرداختیم ، در این مقاله می خواهیم آنچه که قبل از نصب درب و پنجره دوجداره نیاز داریم را  مورد بررسی قرار دهیم .

آنچه که به عنوان پیشنیاز جهت نصب درب و پنجره دوجداره نیاز است ، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل  30 × 60  میلیمتر که به صورت تراز و بدون خمیدگی و پیچیدگی در محل نصب پنجره ها نصب میشود  و یا سطح سنگ تراز که پنجره ها بر روی آن قرار می گیرد .

البته شایان ذکر است که نصب قوطی آهنی مهمتر است و نصب پنجره ها سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید مدنظر داشته باشیم که پیچ نصب حداقل 2 سانتی متر در فریم آهنی فرو رود. گاهی مشاهده می شود که داخل فریم انتظار را با سیمان پر می کنند این موضوع موجب جلوگیری از فرو رفتن پیچ در فریم می شود و ممکن است مانع اتصال صحیح و محکم پنجره به فریم شود .

در ضمن علاوه بر اینکه زمان نصب را طولانی می کند هزینه نصب را نیز بالا می برد . در صورتی که قصد دارید، داخل فریم انتظار را پر نمایید بهتر است از فوم های مخصوص نصب استفاده نمایید.البته در نصب درب و پنجره دوجداره و فریم های توکار، لازم نیست که حتما فریم را پر کنید . در فریم های روکار همچون  فریم های فرانسوی یا فریم هایی که در طبقه های اول ساختمان به منظور نصب حفاظ روکار نصب شده اند.برای جلوگیری از انتقال دما و صدا پر کردن فریم با فوم تاحدودی می تواند مفید باشد، البته باید در نظر داشت که این فوم ها قابلیت اشتعال داشته و درمکانهایی که احتمال آتش گرفتن دارد نباید استفاده شوند .

مثلا اگر پس از پرکردن فوم، فریم ها به منظور نصب حفاظ ، جوشکاری شود احتمال آتش گرفتن فوم وخارج شدن دود از منافذ فریم وجود دارد .

پیش نیاز نصب درب و پنجره دوجداره
پروفیل درب و پنجره دوجداره

2 دیدگاه برای “پیش نیاز نصب درب و پنجره دوجداره

    • سایان وین گفته:

      نحوه اتصال کتیبه به پنجره upvc :
      اتصال پروفیل وادار به قریم توسط یه قطعه فلزی به نام کانکتور انجام میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس