یراق آلات درب و پنجره دو جداره upvc

یراق آلات با کیفیت درب و پنجره دوجداره upvc

یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc بحث اصلی این مقاله است . همانطور که همیشه در بازار داخلی مسئله استفاده از یراق آلات درب و پنجره UPVC بی کیفیت به منظور کاهش هزینه های تولید و افزایش سود آوری ، به دلیل گران شدن ارز وجود داشته است . ما در این مقاله می خواهیم انواع یراق آلات را به شما مصرف کنندگان محترم معرفی کنیم تا با اطلاعات و دانش کافی اقدام به خرید محصولات با کیفیتی از درب و پنجره های دوجداره UPVC داشته باشید .

یراق آلات درب و پنجره دوجداره
یراق آلات درب و پنجره دوجداره

یراق آلات تک حالته استاندارد برای پروفیل های UPVC

  • اسپانیولیت
  • دستگیره
  • لولا
  • جلو قفلی

اسپانیولیت

این قطعه از آلیاژهای با کیفیت و از قسمت چرخ دنده تولید می گردد تا به مرور زمان عمر بیشتری داشته باشد و فرسوده نشود .باید توجه داشت که در هنگام نصب ، اگر از یراق آلات درب و پنجره بی کیفیت بر روی پنجره های دوجداره استفاده شود باعث شکستن دستگیره در هنگام نصب شده و یا باعث هرز شدن پیچ دستگیره شده که این خود باعث عدم کارایی پنجره دوجداره UPVC می شود .

جای پیچ ها در قطعه اسپانیولیت بسیار مهم است ، توصیه می شود این پیچ ها در فاصله ی 30 سانتی متری از هم قرار بگیرند . توجه شود که در سمت قطعه چرخ دنده توصیه می شود پیچ ها به هم نزدیک تر شود تا استحکام ناحیه بیشتر در و اثر فشار دستگیره ، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود .

 دستگیره

دستگیره هایی که در پنجره های دوجداره upvc استفاده می شود معمولا از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک با کیفیت هستند . توجه شود به دلیل اهمیت دستگیره ها نباید دستگیره های پنجره های دوجداره از نوع نا مرغوب ساخته و تولید شود . ارتفاع دستگیره از دیگر نکات بسیار مهم در یراق آلات پنجره های دوجداره است ، زیرا ارتفاع این نوع یراق آلات ، مانند اهرم بوده و باعث فشار کمتر به ناحیه اتصال و پنجره دوجداره میشود . در دستگیره های نوع نامرغوب ، تولیدکنندگان آن برای کاهش هزینه های تولید از ارتفاع و ضخامت آن کاهش میدهند که این خود منجر به شکننده بودن دستگیره می شود . هم چنین باید برای نصب این نوع یراق آلات از پیچ های با مقاومت بالا و مرغوب جهت نصب روی پروفیل UPVC استفاده کرد .

لولا

این قطعه نیز یکی دیگر از یراق الات متداول مورد استفاده در ساخت و تولید درب و پنجره های دوجداره UPVC است . در باز شوی پنجره های تک حالته از لولای 75 میلیمتری استفاده می شود که وزن استاندارد آن تقریبا برابر با 80 گرم است . در نوع نامرغوب این نوع یراق آلات از وزن سبک تر استفاده می شود که باعث شکستن لولا و در نهایت عدم کارایی و صدمه به پنجره دوجداره میشود .

جلوقفلی

جلوقفلی ، یراق آلاتی که گرچه به نظر ساده و بی اهمیت به نظر می آید ولی نقش مهمی در کارکرد پنجره های دوجداره UPVC دارد . وزن نوع مرغوب جلوقفلی حدود 13 گرم است و نوع نامرغوب آن که 7 گرم وزن دارد بسیار شکننده است و طول عمر مفید پنجره را به شدت کاهش می دهد .

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که استفاده تنها از مواد اولیه و متریال های مصرفی برای ساخت درب و پنجره دوجداره UPVC مانند یراق آلات ، نوع پروفیل و … تضمین کننده کیفیت و طول عمر بالای این محصول نیست و مراحل تولید و حتی نصب اصولی و درست درب و پنجره های دوجداره نقش بسیار مهمی در تامین کیفیت و طول عمر بالای آن دارد .

شرکت تولیدی سایان وین با استفاده از خط تولید و مونتاژ به روز و با کیفیت محصولات دوجداره UPVC ، هم چنین استفاده از کارشناسان دوره دیده و با تجربه بالا جهت نصب محصولات دوجداره ، می تواند تضمین کننده بالاترین کیفیت و طول عمر این نوع مصولات باشد .

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان متخصص سایان وین همین الان تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس