بهترین مارک پنجره دوجداره | ایرانی خارجی

بهترین برند پنجره دوجداره

در این مطلب به بررسی بهترین مارک پنجره دوجداره می پردازیم و جهت انتخاب پنجره های دوجداره از بین برندهایی که در بازار موجود می باشد ما شما را با دو برند که یکی ایرانی و دیگری ساخت کشور استرالیا می باشد و از نمونه های برجسته ایرانی و خارجی می باشند آشنا می کنیم.

 

پنجره های دوجداره وین تک و هافمن

پنجره وین تک محصول و ساخت کشور استرالیا و پنجره دوجداره هافمن نمونه ی پنجره دوجداره یو پی وی سی ایرانی می باشد که از نظر کیفیت بسیار بالا و طرح رقابتی را در بازارهای خارجی به سمت خود دارد.

وقتی نوبت به انتخاب بهترین مارک برای پنجره دوجداره upvc می رسد تا تناسب و هماهنگی را با خانه و مسکن مورد نظر داشته باشد می بایست قیمت، دوام، سازگاری با محیط زیست و دسترسی داشتن و پشتیبانی و گارانتی دار بودن را مورد توجه قرار داد.

 

پنجره های دوجداره upvc وین تک

وین تک یک برند استرالیایی می باشد که به منظور رفع معایبی که در پنجره های چوبی و آهنی و آلومینیومی وجود داشت وارد عرصه تولید درب و پنجره های دوجداره شد.

از ویژگی های منحصر به فرد در این برند کامل بودن محصولاتش در انواع مدل ها و طرح های درب و پنجره ثابت، تک حالته، دوحالته و غیره می باشد که هر کدام موارد مصرف و ویژگی های منحصر به فردی را برای خود دارد. چون این مدل ها و طرح های درب و پنجره در برند هافمن نیز وجود دارد در بخش هافمن در قسمت پایین به توضیحاتی هر چند مختصر را برای آشنایی شما ارائه خواهیم داد.

پنجره های دوجداره پروفیل upvc  هافمن

بعد از برند معروف وین تک، برند ایرانی هافمن (Hofmann) نمونه ای دیگر از بهترین مارک های پنجره ها و درب های دوجداره در بازارهای مصرفی ایران و خارج از کشور می باشد.

شرکت هافمن علاوه بر اینکه محصولات تولیدی خودش را در ایران توزیع می کند در سایر کشورهای خارجی نیز صادرات می کند و این نشان دهنده این می باشد که برند مربوطه از استانداردهای کیفی و کمی بسیار قابل قبولی برخوردار می باشد.

هافمن در بازارهای جهانی بسیار شناخته شده و گزینه ی رقابتی در پروفیل های upvc می باشد. هافمن پروفیل های درب و پنجره را بصورت مجزا با توجه به ویژگی ها و شرایطی که قرار است در آنجا استفاده شوند تولید می کند.

 

محصولات تولید شده در کارخانه هافمن

هافمن محصولات تولیدی خود را در درب و پنجره های یو پی وی سی پس از آزمایشات و تست های مربوطه به بازار عرضه می کند.

 

درب های upvc هافمن

درب دوجداره upvc بالکنی و سرویسی با پروفیل درب:

این درب ها همانطور از نامی که دارند بعنوان درب دستشویی و درب بالکن قابل استفاده هستند.از خصوصیات این درب ها ارائه در ابعاد بزرگ و کوچک با توجه به نیاز مشتری امکان پذیر می باشد. چون پروفیلی که در این دربها استفاده می شود از پروفیل مخصوص درب می باشد از یراق آلات درب نیز در ساخت درب ها می بایست بکار گرفت.

 

درب آکاردئونی هافمن

این درب هم در مکان هایی که عرض درب بیشتر از سه متر است از این مدل استفاده می شود.درب های آکاردئونی را در اتاق هایی که فضا را می بایست تقسیم بندی کنند از درب های آکاردئونی بعنوان تقسیم کننده یا همان پارتیشن بندی استفاده می کنند. نحوه ی باز و بسته شدن این دب ها هم می تواند از داخل و یا از بیرون باشد.

 

پنجره های upvc هافمن

پنجره upvc کلنگی هافمن : همان پنجره هایی که در سرویس های بهداشتی، حمام، نورگیر و راه پله ها می بینیداز نمونه پنجره های کلنگی می باشند البته از نظر باز و بسته شدن. و موارد مصرف و استفاده از این پنجره هم موارد گفته شده بود که پروفیل های هافمن بهترین و با صرفه ترین گزینه در این مکان ها می باشد.

نمونه ی پنجره های upvc ثابت، تک حالته، دوحالته، سایبانی، آکاردئونی، کمانی از محصوات تولیدی در گروه پنجره ها می باشند که هم امکا استفاده بصورت تکی و هم بصورت ترکیبی با یکدیگر قابلیت استفاده را نیز دارا می باشند.

 

اساسی ترین نکته ای که در پنجره ها و درب هایی با پروفیل upvc می بایست به آن توجه کرد قیمت و بهای محصول انتخابی می باشد، چرا که قیمت را می بایست در مقایسه با کیفیت، دوام، ساختار، امنیت، گرما و عایق بودن در برابر صداها و انرژی سنجید.

تفاوت قیمت بین پنجره های upvc بسیار حائز اهمیت می باشد چون در زمان انتخاب پروفیل به ویژگی هایی که گفته شد توجه می شود و براساس همان تصمیم گیری می شود که خرید نهایی انجام شود یا نه ؟ و کاری که در این میان شما مشتریان عزیز می بایست انجام دهید این است که بدانید خواسته های شما چقدر ارزش هزینه کردن اضافه تر در برابر به دست آوردن محصولی متفاوت تر را دارد.

 

ما اعتقاد داریم که محصولات درب و پنجره از پروفیل های upvc از برندهای وین تک و هافمن بهترین گزینش و راه حل می باشد که شما می بایست آن را انتخاب کنید که این نظر و پیشنهاد از کار کردن بر روی پروژه های ساختمانی زیادی بوده است که طی تجربه ی کاری و کاربری در تعامل با مشتریان حاصل شده است.

بهترین مارک پنجره دوجداره در انواع نمونه های ایرانی و خارجی به ترتیب هافمن و وین تک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس