کدام پنجره دوجداره بهتر است؟

کدام پنجره دوجداره بهتر است؟

اینکه کدام پنجره دوجداره بهتر است؟ نیازمند این می باشد که شناخت اولیه و کاملی از پنجره های دوجداره بصورت عمومی داشته باشیم و بعد به سراغ معرفی برندهای آن و در نهایت به بهترین پنجره دوجداره خواهیم رسید.

پنجره دوجداره چیست؟

اینکه به چه پنجره هایی دوجداره می گویند به تخصص خیلی زیادی نیاز ندارد چون پنجره هایی دوجداره هستند که از پروفیل PVC یا UPVC ساخته شده اند و همینطور از دو شیشه برخوردار هستند که فضای بین شیشه ها از گاز آرگون می باشد و خطرناک هم نیست.

 

انواع پنجره دوجداره از نظر شکل ظاهری و عملکرد

پنجره های دو جداره از نظر شکل و عملکرد انواعی دارند که در این مقاله فقط آنها را معرفی می کنیم و برای توضیحات تکمیلی در مقاله ای جداگانه به آنها خواهیم پرداخت.

پنجره دوجداره فولکس واگنی، تک حالته، دوحالته، سایبانی، کلنگی، کمانی، خلیجی، کشویی، آکاردئونی، سایه بانی و پنجره دو جداره ثابت از انواع متنوع پنجره های دوجداره هستند که در بازار و ساختمان ها آنها را می بینید و هر کدام با توجه به نوع کاربرد و شکل ظاهری کاربردی اختصاصی خواهد داشت.

 

انواع پنجره دوجداره از نظر کیفیت پروفیل و ساخت

پنجره های دوجداره از پروفیل های یو پی وی سی یا پی وی سی ساخته می شوند، ولی آیا همه در یک ر دیف از کیفیت قرار خواهند داشت یا خیر در ادامه شرح می دهیم.

پروفیل هایی که برای درب و پنجره طراحی شده اند و اکنون در بازارهای فروش درب و پنجره دوجداره عرضه می شوند از نظر کیفیت متفاوت بوده و هرکدام دارای ویژگی هایی می باشند که در اینجا آنها را بصورت مختصر عنوان می کنیم و در ادامه چند تا از بهترین ها را برای شما شرح خواهیم داد.

پروفیل هافمن، وین تک، ویستابست، واناوین، تاروس، ای بی آی،سیندژ، بوتیا، ایده آل، ماژول، یونی و پروفیل های کوت زولت هستند، اینها شرکت های پروفیل های ارائه دهندی پنجره های دوجداره UPVC می باشند که بعضی ها ایرانی و بعضی ها خارجی هستند.

از میان پروفیل های یو پی وی سی که در بالا به آنها اشاره شد به شرح سه نمونه ی برجسته وین تک و هافمن خواهیم پرداخت که در دفتر نمایندگی فروش پنجره دوجداره سایان وین قابل عرضه و فروش موجود می باشند.

 

پنجره های دوجداره UPVC وین تک

وین تک نام یک برند از پنجره های دوجداره می باشد که کیفیت جنس پروفیل آن از مرغوب ترین پروفیل های درب و پنجره می باشد و در ساختارهای درب و پنجره جزء بینظیرترین ها در نمونه ی خود هستند و افراد زیادی از استفاده و تهیه پنجره هایی که از این نمونه پروفیل ساخته شده، راضی و خرسند هستند و محتمل هیچ گونه ضرر و زیانی از نظر هزینه و کیفیت نشده اند.

کارخانجات تولید پروفیل upvc وین تک در ایران و خارج از ایران در سه قاره دنیا و در هشت کشور در سرتاسر جهان هستی تولید می شود و این پروفیل ها به جهت ساخت و تولید درب و پنجره های دوجداره به پنجاه و چهار کشور جهان صادرات می شود.

در ایران یکی از نمایندگی محصولات درب و پنجره های upvc وین تک در تهران متعلق به شرکت سایان وین می باشد به منظور مشاوره و هرگونه سوال در این خصوص با کارشناسان سایت سایان وین تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت نسبت به درخواست شما پاسخ لازم را ارائه نمایند.

ویژگی های پنجره های upvc وین تک دوجداره :

  • وین تک (Wiintech)  برای ارائه راه حل ها به مشتریان خود نوآوری را در فن آوری به ارمغان آورده است.
  • وینتک جدیدترین و پیچیده ترین زیرساخت های صنعت را برای اطمینان از خدمات ارائه می دهد.
  • کاهش آلودگی های صوتی و کاهش هدر رفتن انرژی.
  • عایق در برابر هر گونه آلودگی خاکی و دود.
  • مقاوم در برابر بارش های باران و همچنین مقاومت داشتن در برابر تغییر رنگ ناشی از نور آفتاب.
  • قرار داشتن در چرخ ی زندگی سبز با امکان بازیافتی آن.
  • نگهداری آسان و دوام داشتن از نظر طول عمر.
  • نصب سریع و آسان بدون نیاز به مهارت تخصصی خاصی.

 

پنجره های دوجداره محصول پروفیل های upvc هافمن

هافمن دومین و یکی از مرغوبترین پروفیل های ساختمانی در تولیدات درب و پنجره های دوجداره upvc می باشد. هافمن یکی از پروفیل های تولیدی در داخل کشور ایران می باشد و از اولین تولید کننده های پروفیل سری هفتاد بصورت لاستیک دار می باشد. هافمن از تبریز کار خود را به چهار خط تولید آغاز نمود و در سالهای بعد از شروع اولیه با اضافه کردن پنج خط تولیدی دیگر گستردگی کار را افزایش داد. هافمن از تمامی استاندارهای جهانی و RAL آلمان و فناوری ها و وآوری های روز دنیا برخوردار می باشد.

مجموعه سایان وین افتخار دارد که نماینده فروش پنجره دوجداره هافمن ،و استفاده از پروفیل های هافمن در ساخت در و پنجره باشد.

ویژگی های پروفیل های هافمن:

  • براقیت در پروفیل
  • ثبات رنگ
  • تست شده در برابر ضربه و کشش
  • مقاوم بودن پروفیل در برابر سقوط وزنه
  • حفظ شکل ظاهری در دمای حرارت 150 درجه
  • بررسی و تست کردن زاویه ها و جوش پروفیل

از بهترین پروفیل های upvc  در ساخت درب و پنجره های دوجداره مربوط به وین تک و هافمن می باشد، که وین تک پروفیلی خارجی و هافمن پروفیلی می باشد که تولید ملی و با کیفیت که باشد در رتبه ی دوم در پروفیل های ساختمانی در دنیا قرار دارد.

اگر پاسخ سوال مورد نظر که کدام پنجره دوجداره بهتر است؟ را نگرفتید با کارشناسان ما در تماس باشید یا در بخش نظرات تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

در هنگام خرید درب و پنجره های دوجداره نوع پروفیل یکی از مهمترین گزینه ها در انتخاب می باشد که می تواند ضمانت خریدی با طول عمر بالا را برای شما همراه داشته باشد.

محصولات درب و پنجره های دوجداره هافمن و وین تک و ویستابست که در سایان وین عرضه می گردد هماهنگی در نمای داخلی و بیرونی ساختمان های شما فراهم کرده و با برقراری امکاناتی همچون کنترل آلودگی های صوتی و زیست محیطی زندگی را برای شما در مناطق مختلف با شرایط آب و هوایی بارانی و آفتابی لذت بخش و جذاب خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس