مزایای درب و پنجره دو جداره

مزایای درب و پنجره دو جداره-sayanwin.com

 مزایای درب و پنجره دو جداره چیست؟

پنجره ها و درها عنصر حیاتی در طراحی خانه هستند. نور طبیعی و جریان هوا را وارد می کنند و به زیبایی منزل کمک می کنند. این روزها هیچ کمبودی برای انتخاب پنجره و درب وجود ندارد و بسیاری از صاحبان املاک پنجره ها و درب های تک جداره را انتخاب می کند و اقدام به نصب آن می کنند. زیرا این پنجره و درب ها مقرون به صرف هستند و نیاز نیست که هزینه زیادی را متحمل شوند. در حالی که مزایای درب و پنجره دو جداره بی شماری است، اگر به آنها توجه کنیم قیمت گرانشان به چشم نمی آید.

مزایای درب و پنجره دو جداره-sayanwin.com

درب و پنجره دو جداره چیست؟

پنجره ها و درب های دو جداره توسط فاصله دهنده هایی که در شیشه پنجره و درب هست به هم متصل می شوند. و هر شکافی که وجود دارد را بدین طریق پر می کنند. در حالت ایده آل پنجره ها و درهای دو جداره باید از شیشه های رنگی یا کم درجه E برای بهبود عملکرد آنها استفاده کنند.

ویژگی درب و پنجره های دو جداره

درب و پنجره های دو جداره مناسب برای آب و هوای گرم و سرد هستند. آنها در آب و هوای سردتر طرفداران بیشتری دارند. پنجره های دوجداره نسبت به پنجره های تک جداره با کیفیت تر هستند. ویژگی های عایق منحصر به فرد آن باعث می شود فضای خانه در تابستان سرد شود اما در زمستان فضای داخل خانه گرم بماند.

sayanwim.com

مزایای درب و پنجره های دو جداره

  • بهره وری انرژی

درب و پنجره های دو جداره نقش مهمی در بهره وری انرژی خانه شما ایفا می کنند. تخمین زده می شود که تقریبا نیمی از تلفات گرما در زمستان و نزدیک به 90 درصد از افزایش حرارت در تابستان از پنجره ها و درب ها ناشی می شود. همچنین موجب دمای ثابت در منزل می شود و شما را در امنیت کامل قرار می دهد. پنجره های دو جداره خانه را در تابستان خنک نگه می دارد اما در زمستان باعث می شود که دمای فضای داخل خانه گرم بماند و شما را از سرما محافظت می کند.

  • کاهش تراکم در فضای خانه

درب و پنجره های دوجداره تراکم در منزل شما را کاهش می دهند. شیشه داخلی نزدیک به دمای اتاق می ماند و خطر تراکم را کاهش می دهد.

انواع پنجره ها و درب ها

درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف موجود است. از سبک سنتی مانند پنجره دوجداره گرفته تا درب کشویی محبوب یا درب دوجداره مجلل. طراحی و پیکربندی متناسب با هر سبک خانه وجود دارد. همچنین می توانید شیشه ها و سخت افزارهای رنگی مختلف را برای مطابقت یا تکمیل پنجره و درها و همچنین داخلی خود انتخاب کنید. با توجه به طراحی گسترده آنها در بازار شما حق انتخاب دارید که هر کدام را می پسندید انتخاب و خریداری کنید. و با نصب آن می توانید از مزایای نصب درب و پنجره های دو جداره بهره مند گردید.

مزایای درب و پنجره دو جداره-sayanwin.com

آیا شیشه مضاعف سر و صدا را کاهش می دهد؟

شیشه دوجداره می تواند سر و صدای بیرون ناشی از از صداهای حیوانات، وسایل نقلیه، هواپیماها، قطارها و ….. را در مقایسه با شیشه های تک تا 60 درصد کاهش دهد. سازمان بهداشت جهانی دریافته است که قرار گرفتن در معرض سر و صدای طولانی می تواند باعث استرس، خواب و مشکلات شناختی و شرایط سلامتی مانند بیماری های قلبی عروقی شود. محصولات دو جداره به دلیل فاصله بین شیشه ها، انرژی صوتی بیشتری نسبت به محصولات تک جداره استاندارد جذب می کنند. افزودن شیشه های آکوستیک اثر شیشه دوجداره را افزایش می دهد.

آیا هزینه درب و پنجره های دوجداره ارزشش را دارد؟

اگر قبض های برق کمتر، راحتی در طول سال و کاهش سر و صدا چیزی است که به دنبال آن هستید، مزایای درب و پنجره دو جداره را درک خواهید کرد و پی می برید که این کار یک سرمایه گذاری عاقلانه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس