درب کشویی اتوماتیک

درب کشویی اتوماتیک

عملکرد اصلی درب کشویی اتوماتیک این است که در شرایط ویژه مانند آتش سوزی ، می توانید درب اتوماتیک کشویی را 90 درجه باز کنید تا عرض بیشتری برای عبور عابران یا محموله ها فراهم شود.

با خروج اضطراری تخلیه ، سیستم دارای عملکرد تشخیص درب ، سیگنال برای اطمینان از استفاده بی خطر از درب اتوماتیک به کنترلر میکرو رایانه منتقل می شود.

کنترلر میکرو رایانه ای دارای رابط های کاملاً عملکردی برای سوئیچ کلید پنج دور ، باتری پشتیبان ، سوئیچ توقف اضطراری و اتصال آتش است. بدنه درب سخت و محکم است، قطعات دقیق و قابل اعتماد هستند.

درب کشویی اتوماتیک مناسب ورودی هایی است که دارای شرایط ایمنی باشد و به فضای بازتری بیشتری نیاز دارد ، مانند مرکز خرید ، بیمارستان ، هتل ، نمایشگاه اتومبیل ، فرودگاه و ایستگاه راه آهن و غیره

درب به طور خودکار از هر موقعیتی که درب را آزاد می کنید بسته می شود تا در موقعیت کامل کامل قرار گیرد. دمپر دنده چرخشی در انتهای بسته شدن درب از ویژگی نرم و ایمن صاف برخوردار است.

امکانات درب کشویی اتوماتیک

با درب های کشویی اتوماتیک ، دسترسی را برای همه و انواع بسیار متنوعی از طراحی با ظرافت درب ترکیب می کنید. آنها دسترسی راحت با بالاترین استانداردهای امنیتی را برای کاربران فراهم می کنند.

کنترل سرعت دوگانه:

هر دو سرعت بستن و سرعت بسته شدن نرم به صورت جداگانه قابل تنظیم هستند.

طرح:

اندازه جمع و جور و طراحی کاربردی آن باعث می شود که هر درب کشویی خود به خود بسته شود. برای پانل های درب از پیکربندی های تک ، دو جداره و تلسکوپی طراحی شده است.

عمر طولانی:

مدت زمان ماندگاری محصول با استفاده از فن آوری های برش لبه ، به کار رفته در چرخ دنده جمع و جور و در عین حال قوی ، مقاومت در برابر اصطکاک سیال و مکانیزم ترمز کلاچ یک طرفه حاصل می شود.

نصب و راه اندازی:

تنها آماده سازی مورد نیاز قبل از نصب، سوراخ کردن سوراخ های پیچ در قاب درب و شیشه است. پس از آن ، تمام قطعات و دستگاه ها را می توان با پیچ گوشتی از جلو ، به راحتی و کارآمد نصب کرد.

غیر دستی:

از این سیستم می توان برای درهای کشویی چپ و راست استفاده کرد. با استفاده از یک روش تنظیم ساده می توان آن را به راحتی بین دست چپ و راست تبدیل کرد

غیر برقی:

این سیستم به برق نیاز ندارد به طوری که در هر زمان حتی در هنگام قطع برق کار کند.

ایمنی:

این سیستم با مکانیزم منحصر به فرد چرخ دنده کاهش سیال، همچنین به منظور کاهش مقاومت در باز شدن درب کمک می کند تا بتواند عملیاتی آسان و ایمن برای باز کردن درب دربرابر افراد از جمله سالمندان ، کودکان کوچک ، افراد با تحرک محدود و افرادی که در غیر این صورت بزرگ حمل می کنند ، باشد.

شما عزیزان می توانید از قیمت درب upvc  را در سایر محصولات شرکت سایان وین دنبال نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس