قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی- sayanwin.com

 امروزه در هنگام ساخت و ساز بیشتر از پنجره های دوجداره استفاده می شود. پنجره ها یکی از عوامل نشان دهنده عمر ساختمان می باشند. پنجره دوجداره آلومینیومی گرما و سرما و همچنین صدا را انتقال نمی دهد به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد پنجره های دوجداره انواع مختلفی دارد و شما می توانید نسبت به میزان بودجه خود اقدام به خرید این پنجره ها کنید. اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

 آنچه خواهید خواند:

 ✔  محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی  
✔مقایسه پنجره آلومینیومی و upvc
✔مزایای استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی
✔ قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی در مدل های مختلف
✔ قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بر اساس نوع شیشه
✔ خرید پنجره های دوجداره آلومینیومی
✔ جنس پروفیل آلومینیومی

عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

پنجره دوجداره انواع مختلفی دارد و در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی عوامل مختلفی تاثیر گذار می باشد که به شرح زیر می باشد:

  • شیشه پنجره دوجداره
  • هزینه حمل و نقل و نصب پنجره
  • انواع مدل پنجره دوجداره
  • ارتفاع و عرض پنجره
  • نوع یراق پنجره

در هنگام خرید پنجره دوجداره با کیفیت ترین و بهترین پنجره را انتخاب کنید. بین پنجره دوجداره معمولی و پنجره دوجداره با کیفیت، که گرما و سرما را عبور نمی دهد پنجره با کیفیت را انتخاب کنید و پرداخت هزینه بیشتر ارزش این انتخاب را دارد زیرا پنجره مانند سایر وسایل نیست که بعد از یک مدت آن را تعویض کنیم و مدت طولانی از آن استفاده می شود.

 

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی- sayanwin.com

محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی می توان از نرم افزارهایی مانند نوین طراح، وین سافت و سایر نرم افزار ها استفاده کرد. این نرم افزارها به این صورت کار می کنند که عرض و طول پنجره دوجداره را می دهیم و طرح آن را انتخاب می کنیم. بعد از تمام شدن طرح انتخابی قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را به ما می دهد. امروزه با بالا رفتن قیمت ارز پنجره ها دارای قیمت ثابتی نمی باشند و این پنجره ها توسط شرکت های زیادی با برند های متنوعی ساخته می شوند که با توجه به کیفیت پنجره و شرکتی که این نوع پنجره ها را تولید می کنند دارای قیمت های متفاوتی می باشند. در محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی فاکتورها و پارامترهای متعددی نقش دارند و به همین دلیل نمی توان تنها بر اساس وزن یا متراژ پنجره آنها را قیمت گذاری کرد. به طوریکه دو پنجره با وزن و ابعاد یکسان با قیمت های متفاوتی به فروش میرسند و این مساله باعث ایجاد ابهام در ذهن مشتری میشود. از مهم ترین پارامترهای تاثیرگذار در محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که به شدت می تواند در کیفیت، درجه عایق بودن و همچنین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی موثر باشد، تعداد جداره های آنها است. در حالت کلی قیمت پنجره آلومینیومی تک جداره به دلیل استفاده از یک لایه شیشه ارزان تر از مدل های دوجداره می باشد. در پنجره های تک جداره که در گذشته بیشتر مورد استفاده قرار میگرفتند، تنها یک لایه شیشه سکوریت یا لمینت استفاده میشود و درجه عایق بودن آن در سطح پایینی قرار دارد. در پروژه هایی که با کمبود بودجه مواجه هستند، با خرید این مدل پنجره می توانند هزینه ها را تا حد مطلوبی کاهش دهند.

  • قیمت پنجره آلومینیومی دوجداره

از بهترین انواع پنجره های آلومینیومی می توان به مدل های دوجداره اشاره کرد که عایق دما و صوت هستند. در ساختار این پنجره ها از دو لایه شیشه سکوریت یا لمینت استفاده شده و به همین دلیل می توان براحتی تفاوت قیمت را در آنها نسبت به تک جداره ها مشاهده کرد. علاوه بر شیشه، از نوعی گاز به نام آرگان نیز در این پنجره ها استفاده میشود و می تواند قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی-sayanwin.com

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بسته به عوامل گوناگونی تعیین می شود که از جمله آن ها می توان به اندازه های پنجره، نوع و مدل، پروفیل انتخابی، نوع شیشه، رنگ و تعداد و نوع بازشو پنجره ها اشاره کرد. برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی، ابتدا وزن پنجره بر اساس ابعاد و ضخامت پروفیل های آلومینیومی محاسبه می شود. سپس با در نظر گرفتن قیمت فلز آلومینیومی در بازار، هزینه پروفیل ها را محاسبه می کنیم.

مرحله بعد، محاسبه قیمت شیشه دوجداره است که بر اساس مترمربع تعیین می شود و به قیمت کل پنجره دوجداره آلومینومی اضافه می شود. همچنین هزینه یراق آلات نیز بر اساس تعداد و نوع آن ها به قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی افزوده می شود. در پایان مبلغ نصب پنجره باید به قیمت نهایی اضافه شود که شامل نیروی انسانی، تجهیزات، ابزار و مصالح مورد نیاز است.

با توجه به این عوامل،نرم افزارهای اختصاصی برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی وجود دارند. برای مقایسه بودجه خود با هزینه پنجره، در نظر داشته باشید که پایه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی از ۲ میلیون برای هر متر مربع شروع می شود. همچنین قیمت پنچره دوجداره آلومینیومی نه تنها به اندازه ها بلکه به مواردی چون نوع و مدل، پروفیل و دیگر جزئیات نیز وابسته است. در ادامه با جزئیات بیشتری به عوامل تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی می پردازیم:

ابعاد پنجره دوجداره آلومینیومی

در تعیین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی، ابعاد پنجره اهمیت بالایی دارد. پنجره های دوجداره آلومینیومی با دولایه شیشه و مواد عایق انرژی تشکیل شده اند. بنابراین اندازه پنجره تاثیر مستقیمی بر هزینه دارد. با افزایش ابعاد پنجره نیاز به مواد بیشتر و نیروی کار برای ساخت و نصب افزایش می یابد.

نوع مدل پنجره

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی، نوع مدل پنجره است. مدل های مختلفی از پنجره های آلومینیومی وجود دارند، از جمله پنجره های نرمال، ترمال بریک، کشویی و غیره. هر مدل مختصرا اثر متفاوتی بر قیمت دارد.

نوع پروفیل

پروفیل های استفاده شده در ساخت پنجره نیز تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی هستند. نوع و کیفیت پروفیل های آلومینیومی در تعیین هزینه تاثیر دارد. آلیاژها و ویژگی های پروفیل ها می توانند قیمت را تغییر دهند.

نوع شیشه

شیشه های استفاده شده نیز بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی نیز تاثیر می گذارند. نوع شیشه می تواند از جمله شیشه های دوجداره ساده، لمینت، سکوریت و … باشد، که هر کدام دارای خصوصیات مختلفی هستند.

کیفیت یراق

یراق های استفاده شده در پنجره نیز موثر بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی موثر هستند. استفاده از یراف های با کیفیت مطابق با استانداردهای مربوطه می تواند به افزایش هزینه منجر می شود، اما در عین حال می تواند از نگهداری و تعمیرات آینده کاسته و به بالابردن کیفیت پنجره کمک کند.

حمل و نقل و نصب

هزینه حمل و نقل و نصب پنجره نیز به هزینه نهایی افزوده می شود. نیاز به حمل و نقل ایمن پنجره به مقصد و نصب توسط افراد متخصص در تعیین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تاثرگذار است. نصب نادرست ممکن است به مشکلات بعدی منجر شود.

با در نظر گرفتن همه این عوامل، قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی متغیر است و باید با دقت و توجه به جزئیات مشخص شود. هر عامل مذکور می تواند به تفاوت های قابل ملاحظه ای در هزینه نهایی منجر شود.

آیا شیشه دوجداره آلومینیومی گرانتر از یو پی وی سی است؟

پنجره‌های آلومینیومی معمولاً 30 تا 40 درصد گران‌تر از پنجره‌های UPVC هستند. با این حال، بسیاری از چیزها می توانند بر این هزینه تأثیر بگذارند – به این معنی که نصب UPVC در برخی موارد ممکن است هزینه بیشتری نسبت به نصب آلومینیوم داشته باشد. گزینه هایی مانند لعاب، اتمام قاب و سایر ویژگی های خاص با هزینه اضافی برای هر دو همراه است.

مقایسه پنجره آلومینیومی و upvc

  • قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بیشتر از upvc می باشد.
  • پنجره دوجداره آلومینیومی دارای زیبایی بیشتری است.
  • توصیه می شود برای پنجره هایی که بزرگ و پنجره هایی که دارای وزن بیشتری می باشند از پنجره آلومینیومی استفاده کنید زیرا این پنجره ها نسبت به پنجره upvc مقاوم تر می باشند.

مزایای استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی

  • در برابر نور خورشید تغییر رنگ نمی دهد.
  • استفاده از این پنجره ها برای شهرهایی که دارای گرد وغبار زیاد هست، بسیار مناسب می باشد زیرا این پنجره ها از ورود گرد و خاک جلوگیری می کنند.
  • باعث کاهش مصرف انرژی می شود زیرا عایق سرما و گرما است.
  • قیمت این پنجره ها مقرون به صرفه می باشد.
  • در برابر تغییر شرایط آب و هوایی تغییر حالت نمی دهد.
  • نصب این نوع از پنجره ها به راحتی و ساده می باشد.
  • این نوع از پنجره ها در هر طرحی که بخواهید ساخته می شود.
  • امکان شست و شو این نوع از پنجره ها وجود دارد.

محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

برای محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی، معمولاً نیاز به وارد کردن اطلاعاتی مانند اندازه پنجره، ضخامت پروفیل، نوع شیشه، و متعلقات دیگر دارید. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، سیستم محاسبه قیمت را برای شما ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید که قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بستگی به اندازه و جزئیات فنی پنجره، کیفیت مواد استفاده شده و سطح پیچیدگی سفارش شما دارد. همچنین، نصب و سایر خدمات ممکن است نیز در قیمت تأثیرگذار باشند. شما میتوانید در سایت سایان وین این محاسبه را انجام دهید.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی - sayanwin.com

راهنمای خرید پنجره دوجداره آلومینیومی با توجه به قیمت

برای خرید پنجره دوجداره آلومینیومی با توجه به قیمت، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  • مقایسه قیمت

قیمت پنجره‌ دوجداره آلومینیومی را در بازار مقایسه کنید. بررسی قیمت‌ها در محدوده مختلف و از تأمین‌کنندگان مختلف می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین قیمت را پیدا کنید.

  • بررسی کیفیت

علاوه بر قیمت، کیفیت پنجره نیز حائز اهمیت است. تأمین‌کنندگان معتبری را بررسی کنید که پنجره‌های با کیفیت و استانداردهای لازم را ارائه می‌دهند. این موضوع در بلندمدت هزینه‌ها و عمر مفید پنجره تأثیرگذار است.

  • مطالعه و مشاوره

مطالعه در مورد نوع پنجره، ویژگی‌ها، تکنولوژی‌ها، و اندازه‌های مختلف می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند. همچنین، دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص نیز می‌تواند به شما راهنمایی کند.

با توجه به این راهنمای خرید، شما می‌توانید پنجره دوجداره آلومینیومی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را برای خانه یا ساختمان خود انتخاب کنید.

sayanwim.com

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی در مدل های مختلف

علاوه بر شیشه های به کار رفته در این پنجره ها، مدل باز و بسته شدن آنها نیز به شدت بر قیمت ها اثرگذار هستند. پنجره دوجداره آلومینیومی در مدل های متنوعی ارائه میشوند و بر همین اساس ابعاد و یراق آلات و نحوه تولیدشان متفاوت بوده در نتیجه با قیمت های متفاوتی ارائه میشوند. در ادامه تفاوت قیمت در چند مدل را بررسی می کنیم.

قیمت پنجره دوجداره آلومینومی با شیشه مات

علاوه بر سکوریت و لمینت، سایر شیشه های دکوراتیو نیز در این پنجره ها قابل استفاده هستند و هر یک دارای قیمت های متفاوتی می باشند. البته لازم به ذکر است، نوع شیشه های مات نیز در قیمت ها تاثیرگذار هستند و تمام آنها نرخ یکسانی ندارند. به عنوان مثال، شیشه های سندبلاست یا مات که پایه اصلی آنها لمینت باشد، قیمت بالاتری نسبت به مدل های تولید شده از سکوریت دارند. علاوه بر این، رنگ شیشه نیز می تواند بر قیمت اثرگذار باشد. برخی از شیشه های دکوراتیو با تکنیک هایی مانند اسیدشویی و غیره طرح دار و رنگ آمیزی میشوند و در پنجره قابل استفاده هستند.

قیمت یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی 

یراق آلات مورد استفاده در درب و پنجره های آلومینیومی در صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی بسیار اهمیت دارند و کیفیت آن ها برای سازندگان ساختمان امری حیاتی است. خرید و فروش یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی و تعیین قیمت مناسب برای آن ها در صنعت ساختمانی بسیار مهم است و در سال ۲۰۱۶ نیز مصرف این محصولات رو به افزایش بوده و قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. قیمت یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی به صورت ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل متنوعی قرار می گیرد.

امروزه یراق آلات درب . پنجره آلومینیومی با تنوع بالایی در بازار وجود دارند و بسیار از افراد و شرکت ها در تولید و توزیع این محصولا فعالیت می کنند. قیمت فروش یراق آلات به ازای هر متر مربع محاسبه می شود.

نوع اصلی‌ یراق آلات، یراق آلات کشویی هستند که برای درب و پنجره‌ های کشویی مورد استفاده قرار می‌ گیرند که قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تک جداره را تحت تاثیر قرار می دهد. این نوع یراق آلات به دلیل طراحی خاص خود و ویژگی‌های منحصر به فرد، قابلیت باز و بسته شدن را به خوبی دارند. همچنین، انواع مختلفی از یراق آلات کشویی برای درب و پنجره های کوچک و بزرگ تولید می شوند. می توان گفت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با استفاده از یراق آلات مناسب بسیار ایده آل و مقرون به صرفه است.

یراق آلات کشویی با پروفیل بازشو نیز از انواع دیگری از یراق آلات هستند که با داشتن پروفیل بازشو، تسهیل‌کننده باز و بسته شدن درب و پنجره هستند. این نوع یراق آلات به دلیل سادگی و کارایی در باز و بسته شدن، از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه تر هستند.

یکی از کاربردهای اصلی یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی، استفاده آنها در پارکینگ ها است. این یراق آلات به عنوان عواملی برای جلوگیری از ورود سرما، گرما، گرد و غبار، سر و صدا و آلودگی به درون ساختمان استفاده می شوند.

یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی از انواع متفاوتی تشکیل شده اند که از نظر قفل مرکزی و غیر قفل مرکزی نیز تفاوت هایی دارند و این باعث می شود که قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را تحت تاثیر قرار دهند. در طراحی قفل مرکزی، قفل پس از حرکت درون شیارها در محل قفل نشده و به نوعی بازگشایی مستقیم دارد. اما قفل غیر قفل مرکزی پس از حرکت درون شیارها به صورت خودکار قفل می شود.

با توجه به تنوع انواع و توزیع یراق آلات در بازار، قیمت آنها نیز متغیر است. قیمت یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی تحت تأثیر مواد اولیه تولید، نوع بازشو و تعداد بازشوها قرار می گیرد که قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی-sayanwin.com

قیمت پنجره دوجداره ریلی آلومینیومی

یکی از رایج ترین انواع پنجره ها مدل های ریلی یا کشویی می باشد. این پنجره ها دارای لنگه یا تایل های متحرک و ثابت بوده و در جهت چپ و راست حرکت می کنند. در تعیین قیمت پنجره های ریلی یا کشویی یکی از عوامل بسیار مهم تعداد لنگه های ثابت و متحرک و همچنین یراق آلات به کار رفته در آنها است. در برخی از پنجره ها تنها یک لنگه متحرک است و به همین دلیل غلتک و ریل کمتری در آنها به کار رفته است. بر همین اساس می توان گفت مدل هایی که تنها یک لنگه آنها متحرک است قیمت ارزان تر محاسبه میشود. دقت داشته باشید، نوع و کیفیت غلتک ها و یراق آلات به کار رفته در این پنجره ها به شدت می تواند بر قیمت نهایی محصول اثرگذار باشد.

یکی از ویژگی های بارز و جذاب پنجره های دوجداره ریلی آلومینیومی، سهولت در نگهداری و تمیزی آن است. سطح آلومینیومی این پنجره ها به طور طبیعی دارای خصوصیات ضد چربی و ضد گرد و غبار می باشد که این مسئله تاثیر بسزایی در میزان نگهداری و تمیزی آن دارد.

پنجره های دوجداره آلومینیومی معمولا با فضای هوا بین دو لایه آلومینیومی ساخته می شوند. این فضا باعث ایجاد عایق حرارتی و صوتی قوی میان داخل و خارج ساختمان می شود. این خصوصیت منجر به حفظ دمای مناسب در داخل ساختمام در فصول سرد و گرم می شود و همچنین از ورود صداهای ناخواسته به ساختمان جلوگیری می کند.

آلومینیوم به عنوان یک ماده قابل فرم دهی و سبک امکان ایجاد طراحی متنوع و جذاب را در پنجره ها فراهم می کند. این انعطاف پذیری به تولید پنجره هایی با شکلها، ابعاد و جزئیات مختلف کمک می کند که با سبک های معماری مختلف سازگار باشند.

علاوه بر آن آلومینیوم به دلیل خصوصیات ضد زنگ و مقاومت در برابر خوردگی، به طور کلی از تاثیرات آب و هوایی مختلف محافظت می کند. این ویژگی باعث می شود که پنجره های دوجداره آلومینیومی به مرور زمان دچار خرابی های ناشی از رطوبت و تغییرات آب و هوایی نشوند.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی نسبت به انواع دیگر پنجره ها ممکن است به دلایل مختلفی تفاوت داشته باشد. این تفاوت ها به عواملی مانند مواد استفاده شده، طراحی و ویژگی های فنی، کیفیت ساخت، اندازه و ابعاد پنجره، مکان نصب شیوه باز و بسته شدن و سایر عوامل مرتبط با تولید و نصب پنجره بستگی دارد.

در مورد قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ریلی باید توجه داشت که این نوع پنجره دارای دو لایه پنجره با فضایی بین آن ها می باشد که به نوعی عایق حرارتی و صوتی ایجاد می کند. این ویژگی باعص کاهش انتقال حرارت و صدا به داخل و خارج از ساختمان می شود که در نتیجه می تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش راحتی ساکنین کمک کند. به همین دلیل قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ریلی ممکن است نسبت به پنجره های تک لایه آلومینیومی یا دیگر نوع پنجره ها بالاتر باشد. همچنین هزینه تولید و نصب لایه دوم پنجره و همچنین تکنولوژی تولید پنجره دوجداره نیز می تواند به افزایش قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ریلی منجر شود.

بنابراین برای تعیین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ریلی باید به نیازها و مشخصات دیگر توجه کرده و بهترین گزینه را که متناسب با نیاز و بودجه شما باشد را انتخاب کنید.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی لولایی

پنجره آلومینیومی لولایی یا فرانسوی از مدل های قدیمی می باشند که در اغلب ساختمان های مسکونی و اداری کاربرد دارند. این پنجره ها دارای یک یا دو لنگه متحرک هستند که به داخل یا بیرون باز و بسته میشوند. در تعیین قیمت این پنجره ها، علاوه بر کیفیت و نوع شیشه ها، تعداد لنگه های بازشونده و همچنین کیفیت لولاها تاثیرگذار هستند. با افزایش تعداد لنگه های بازشونده، لولای بیشتری در سازه استفاده میشود و به همین دلیل قیمت آنها افزایش پیدا می کند.

 

قیمت-پنجره-دوجداره-آلومینیومی-sayanwin.com

 

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تاشو

یکی از جدیدترین و زیباترین انواع پنجره ها مدل های تاشو هستند که تایل های متحرک روی ریل قرار گرفته و به غلتک متصل هستند. قیمت این پنجره ها به دلیل نوع ساختارشان و همچنین وجود ریل های فلزی مقاوم در بالا و پایین پنجره بیشتر از مدل های ساده و معمولی است. همچنین دقت داشته باشید، جنس و کیفیت ریل و تعداد و نوع غلتک ها همگی می توانند در محاسبه قیمت پنجره موثر باشند. هر اندازه تعداد تایل های متحرک بیشتر باشد، قیمت نهایی پنجره نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی اختصاصی

از دیگر پارامترهای موثر در محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی دوجداره، شکل و ساختار آنها است. در اغلب مواقع شیشه های استاندارد در ابعاد معمول با طرح های مربع یا مستطیلی به صورت آماده ارائه میشوند. این پنجره ها چون طراحی منحصر به فردی ندارند، قیمتشان گران نیست. در برخی از پروژه های ساختمانی به دلیل شرایط محیط نصب و سبک معماری و غیره ممکن است شکل ظاهری پنجره کمی متفاوت باشد. در این شرایط طرح و مدل باید به صورت اختصاصی طراحی و با ابعاد مورد نظر تولید شود. در این شرایط، علاوه بر نوع شیشه، تعداد جداره ها و مدل باز و بسته شدن آنها، هزینه طراحی و ساخت سفارشی و اختصاصی نیز بر قیمت اثر می گذارد.

استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

به منظور استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی، بهترین راه این است به سایت سایان وین مراجعه کرده و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. با مشورت با کارشناسان این شرکت می توانید به راحتی قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی مد نظرتان را مشخص کنید.

گروه تولید سایان وین در سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و در تولید انواع سیستم های درب پنجره دوجداره با پروفیل UPVC، توری های جمع شونده و شیشه های دوجداره و سه جداره تخصص دارد.

این شرکت با تمرکز بر رضایت مشتریان و انجام تعهدات، از بهترین مصالح و مواد به منظور ارتقاء کیفیت محصولات و استفاده از ماشین آلات پیشرفته در تولید استفاده می کند.

برای دستیابی به اطلاعات دقیق تر و استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است به سایت شرکت سایان وین مراجعه کنید و با کارشناسان آن در تماس باشید.

پنجره دوجداره آلومینیومی چقدر دوام دارد؟

آلومینیوم فوق‌العاده بادوام است و می‌تواند برای مدت طولانی بدون تعمیر و نگهداری دوام بیاورد و این یک سرمایه‌گذاری عالی است. پنجره های آلومینیومی تا 45 سال عمر می کنند.

قیمت پنجره آلومینیومی کشویی

پنجره آلومینیومی یکی از انواع محبوب پنجره ها در صنعت ساختمان و ساخت و ساز می باشند. کیفیت ساخت و عملکرد این نوع پنجره برای سازندگان ساختمان بسیار مهم است. از این رو اهمیت خرید و فروش پنجره آلومینیومی کشویی و قیمت مناسب آن در صنعت ساختمان سازی بسیار زیاد است. قیمت پنجره آلومینیومی کشویی با توجه به کیفیت ساخت، نوع مواد اولیه و متریال های استفاده شده در تولید بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این مزیت باعث می باشد که خرید پنجره آلومینیومی کشویی انتخابی مناسب برای اجرای پروژه های ساختمانی باشد

پنجره آلومینیومی کشویی دارای ساختار فلزی و اسکلت آلومینیومی می باشند. این پنجره ها امکان جابجایی و باز و بسته شدن در هر زاویه و مسیر را به راحتی دارند. ترکیب شیشه دوجداره در پنجره های آلومینیومی کشویی باعث می شود که علاوه بر عایق بودن کامل، امکان تعویض شیشه داخلی نیز وجود دارد.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی در برابر کاربرد و مزایایی که دارد بسیار مناسب است. یکی از کاربردهای اصلی آندر ساخت درب های کرکره ای می باشد و به دلیل ویژگی عایق بودن از این نوع درب ها در مواقع آتش سوزی جهت جلوگیری از ورود و دود و گرد و غبار استفاده می شود.

مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی یکی دیگر از مزایای آن است که نسبت به بسیاری از انواع پنجره های دوجداره، کیفیت و استحکام بالایی دارند که از نظر اقتصادی نسب به پنجره های فلزی مقرون به صرفه می باشند.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. یکی از اصلی ترین عوامل، نوع و کیفیت پروفیل های آلومینیومی است. این پروفیل ها از بیلت های آلیاژی با روکش آلومینیومی ساخته می شوند و میزان کیفیت و استحکام آن ها بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تاثیر دارد. همچنین نوع پوشش، نوع پروفیل، ابعاد، نوع یراق آلات، نحوه تولید و حتی مدل پروفیل پنجره ها نیز بر قیمت تاثیرگذارند.

با توجه به تنوع پنجره های آلومینیومی کشویی باید قیل از خرید قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی در انواع مختلف را بررسی کرده و با توجه به نیازها و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت پنجره آلومینیومی کشویی ساده

پنجره دوجداره آلومینیومی کشویی یا ریلی مدل جدیدی نیست و در بسیاری از ساختمان های قدیمی و همچنی پنجره سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارند. قیمت این پنجره ها تا حد زیادی به ضخامت آلومینیوم به کار رفته برای جداره های پنجره بستگی دارد. علاوه براین، تعداد  لنگه های متحرک و ابعاد پنجره و نوع شیشه ها نیز از عوامل مهم و تاثیرگذار در محاسبه قیمت محسوب میشوند. به همین دلیل پنجره هایی که ابعاد کمی داشته و شیشه های معمولی غیرسکوریت در آنها به کار می رود، قیمت ارزان و البته طول عمر و ماندگاری کمی دارند. در این پنجره ها می توان شیشه های سکوریت را به کار برد تا دوام و ماندگاری بالا را با قیمت مناسب تلفیق و از مزایای آن استفاده کرد.

 

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی-sayanwin.com

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بر اساس نوع شیشه

در حالت کلی می توان گفت تمام اجزا و قطعاتی که در پنجره های دوجداره استفاده میشوند می توانند مستقیم یا غیرمستقیم بر قیمت سازه تاثیر بگذارد. یکی از اجزای بسیار مهم در این پنجره ها، شیشه های به کار رفته در آنها است. این شیشه ها به دلیل ساختار و نحوه تولید با قیمت های متفاوتی عرضه میشوند و از نظر کیفیت نیز با هم متفاوت هستند. بر همین اساس در ادامه به دو نوع رایج شیشه ها و تاثیر آنها بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی اشاره می کنیم:

  • پنجره با شیشه سکوریت

رایج ترین نوع شیشه های به کار رفته در درب و پنجره، سکوریت می باشد که به دلیل حرارت دهی در کوره های مخصوص و درجات بسیار بالا، به استقامت زیادی دست پیدا کرده اند. این شیشه ها با شیشه های معمول متفاوت هستند و می توانند در برابر ضربات محکم و نوسانات دمایی مقاومت داشته و به سختی دچار ترک و شکستگی شوند. یکی از ویژگی های پنجره های دوجداره سکوریت، نحوه شکستن آنها است. این شیشه ها بعد از برخورد با ضربات بسیار محکم به نگین های کوچک با لبه های گرد تبدیل میشوند. به همین دلیل برخورد آنها با بدن افراد باعث بریدگی و آسیب های جدی نخواهد شد. علاوه براین، این شیشه ها تنوع رنگ بالایی داشته و صرف هزینه کمی بیشتر برای خرید آنها کاملا توجیه شده است.

  • پنجره با شیشه لمینت

یکی از گران ترین انواع پنجره های دوجداره و تک جداره آلومینیومی، مدل های تولید شده با شیشه های لمینت می باشد. شیشه های لمینت در حالت کلی از سه لایه شامل دو سکوریت و یک ورق PVB می باشند. به همین دلیل عایق حرارتی و صوتی قوی بوده و ضربه و نوسانات دمایی نیز به سختی می توانند باعث شکستگی و تخریب آنها شوند. قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی لمینت نسبت به سکوریت گران تر است. چون تعداد ضخامت شیشه  و متریال به کار رفته و همچنین روند تولیدشان کاملا با هم فرق دارد. پنجره های دارای شیشه های لمینت در صورت برخورد ضربات بسیار شدید از هم پاشیده نشده و فقط ترک هایی روی سطح آنها بوجود می آید. به همین دلیل از نظر ایمنی نیز در سطح مطلوبی قرار دارند.

 

sayanwim.com

خرید پنجره های دوجداره آلومینیومی

شما می توانید برای خرید این نوع پنجره ها به صورت حضوری به شرکت سایان وین مراجعه کرده و اقدام به خرید کنید و کارشناسان متخصص ما در این زمینه می توانند شما را برای انتخاب بهترین و با کیفیت ترین پنجره راهنمایی کنند. همچنین می توانید به صورت اینترنتی از طریق سایت شرکت سایان وین اقدام به خرید کنید و با کارشناسان شرکت برای مشاوره تماس برقرار نمایید.

جنس پروفیل آلومینیومی

در ساخت قاب و جداره های اصلی پنجره های دوجداره از پروفیل های آلومینیومی استفاده میشود که دارای تنوع بالایی بوده و بر اساس شکل و مدل پنجره انتخاب میشوند. علاوه بر تفاوت هایی که در شکل ظاهری پروفیل ها وجود دارد، جنس آنها نیز مهم است. پروفیل های آلومینیومی در دو نوع نرمالبریک و ترمالبریک دسته بندی میشوند. مدل های ترمالبریک نیاز به زمان بیشتری در روند تولید داشته و عایق بهتری در برابر حرارت به شمار می رود. به همین دلیل قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک گران تر از نرمالبریک محسابه میشود. لازم به ذکر است، میزان مقاومت پروفیل ها در برابر عبور حرارت می تواند قیمت کمی گران تر آنها را توجیه کند و قابل چشم پوشی است.

قیمت ساخت پنجره آلومینیومی دوجداره

قیمت ساخت پنجره های آأومینیومی دوجداره تحت تاثیر عوامل متعددی قرار می گیرد. این عوامل شامل موارد زیر می شود:

ابعاد پنجره: اندازه پنجره، میزان مصرف مواد و کار تخصصی برای ساخت را تعیین می کند که بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تاثیرگذار است.

نوع پروفیل آلومینیومی: کیفیت و نوع پرفیلی که برای ساخت استفاده می شود، تاثیر زیادی بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی دارد. پروفیل های با کیفیت بالا ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد.

نوع شیشه: انتخاب شیشه با ویژگی های مختلف مانند عایق حرارتی، عایق صوتی و ایمنی نیز تاثیر زیادی بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی دارد.

نوع بازشوها: نوع بازشوی پنجره (افقی یا عمودی) و تعداد بازشوها نیز بر قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تاثیر می گذارد.

تجهیزات اضافی: تجهیزات اضافی مانند قفل ها، دستگیره ها، انواع رنگ آمیزی و روکش های مختلف ممکن است قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی را افزایش دهد.

شرایط بازار: شرایط اقتصادی و قیمت مواد اولیه نیر به صورت مستقیم بر روی قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی دارد.

البته قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی تنها تحت تاثیر این عوامل نیست و می توان به جنبه های دیگری نیز توجه کرد. به عنوان مثال، طراحی و شکل ظاهری پنجره نیز می تواند در تعیین قیمت تاثیرگذار باشد. پنجره هایی با طراحی های خاص و منحصر به فرد ممکن است قیمت بیشتری نسبت به طراحی های معمولی داشته باشند.

همچنین نوع محل نصب نیز می تواند تاثیری در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی داشته باشد. به عنوان مثال پنجره هایی که در مکان هایی با شرایط آب و هوایی سخت مانند سواحل دریا نصب می شوند، باید از مواد و روش های مقاومت بالا برخوردار باشند که ممکن است قیمت را افزایش دهد.

عوامل فنی نیز نقش مهمی در تعیین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی دارند. به عنوان مثال استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در ساخت پنجره ها می تواند هزینه تولید را افزایش دهد اما بهره وری و عمر مفید طولانی تری را به همراه داشته باشد که از طرفی می تواند هزینه های تعمیر و نگهداری را کاهش دهد

با توجه به تنوع این عوامل، برای دریافت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است محصولات سایان وین را مقایسه کرده و بر اساس نیازها و مشخصات خاصی که مد نظر دارید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی-sayanwin.com

 

قیمت درب آلومینیومی دستشویی

قیمت درب آلومینیومی دستشویی به مدل و ابعاد آن بستگی دارد. در مدل هایی که ترکیبی از ورق های آلومینیوم و شیشه استفاده میشوند، قیمت با مدل های تمام آلومینیوم فرق دارد. در حالت کلی ابعاد و وزن درب بیشترین تاثیر را بر قیمت دارد. هر اندازه آلومینیوم بیشتری در درب استفاده شده باشد، به همان نسبت نیز قیمت نهایی افزایش پیدا می کند. یراق آلاتی مانند دستگیره و لولا و غلتک، شیشه ها نیز هر یک می توانند بر قیمت نهایی محصول اثر بگذارند.

 

قیمت دستگیره پنجره آلومینیومی

تمام یراق آلات به کار رفته در پنجره ها بر قیمت ها اثرگذار هستند. برخی از آنها مانند دستگیره بیشترین اثر را دارد و در زمان خرید باید به آن توجه داشت. دستگیره ها در مدل های مختلفی ارائه میشوند و متناسب با کیفیت، برند تولیدکننده و اندازه و ابعاد قیمت گذاری میشوند. دقت داشته باشید که برخی دستگیره های ارزان قیمت پنجره های دوجداره آلومینیومی با گذشت زمان دچار ترک و شکستگی میشوند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم کیفیت را فدای قیمت ارزان آنها نکنید.

قیمت پنجره آلومینیومی معمولی

پنجره های معمولی آلومینیومی در دو مدل کشویی و لولایی یا فرانسوی ارائه میشوند. قیمت آنها بر اساس ابعاد پنجره، یراق آلات، نوع شیشه، ضخامت پروفیل ها و همچنین تعداد لنگه های ثابت و متحرک تعیین می گردد. علاوه براین، قیمت ها با توجه به اینکه پنجره مستقیم توسط تولیدکننده ارائه میشود تا واسطه تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی - sayanwin.com

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی در تهران

دقت داشته باشید که تعداد واسطه ها میان تولید کننده تا مصرف کننده عامل بسیار مهم در تعیین قیمت هر نوع محصول می باشد. به همین دلیل تا حد امکان باید این واسطه ها را کاهش داد. از آنجا که اغلب تولیدکنندگان پنجره های دوجداره و یراق آلات و شیشه های آنها در تهران فعالیت دارند، قیمت ها در شهرستان ها بیشتر است. به عنوان مثال، سایان وین یکی از تولیدکنندگان انواع درب و پنجره دوجداره آلومینیومی و UPVCدر تهران می باشد. این مجموعه برای حذف واسطه ها تمام محصولات خود را با قیمت مناسب به صورت کلی و جزئی به سراسر ایران ارسال می کند.

با توجه به نوسانات موجود در بازار، برای استعلام قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ریلی و لولایی می توانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه با کارشناسان فروش سایان وین تماس بگیرید.


سوالات متداول قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی به چه عواملی بستگی دارد؟

  • شیشه پنجره دو جداره
  • هزینه حمل و نقل و نصب پنجره
  • انواع مدل پنجره دو جداره
  • ارتفاع و عرض پنجره
  • نوع یراق پنجره

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی از چه نرم افزار هایی استفاده میشود؟

برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی می توان از نرم افزارهایی مانند نوین طراح، وین سافت و سایر نرم افزار ها استفاده کرد. این نرم افزارها به این صورت کار می کنند که عرض و طول پنجره دو جداره را می دهیم و طرح آن را انتخاب می کنیم بعد از تمام شدن طرح انتخابی قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی را به ما می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس