آینده ساخت درب و پنجره دوجداره

آینده ساخت درب و پنجره دوجداره

همه ما می دانیم که ساختمان سبز در آینده ساخت درب و پنجره دوجداره چقدر مهم است. کشف روشهای جدید اجرای فن آوری پایدار در شیوه های ساخت و ساز موجود برای آینده ما در این سیاره بسیار مهم است.در چند دهه گذشته این ایده برای ساختن سازگار با طبیعت ، بدون آسیب به محیط زیست ما یا کیفیت ساختار کلی در صدر نوآوری های ساختمانی قرار گرفته است.

در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد ، گزینه های سازگار با محیط زیست به عنوان گزینه های استاندارد برای هر دو فرآیند ساخت و ساز مسکونی و تجاری ، به سرعت مقرون به صرفه تر و واقعی تر می شوند. این روند برای بشریت بسیار حیاتی است ، زیرا جمعیت ها به رشد خود ادامه می دهند و انفجار شهرهای هوشمند و شهرنشینی بیش از حد فشار بر منابع طبیعی می گذارد.

 

uPVC مخفف پلی وینیل کلرید بدون پلاستیک می باشد و محصولات با تولید قالب های پی وی سی ذوب شده در شکل های مورد نظر به جای چوب و مواد دیگر ساخته می شوند. سپس مواد افزودنی برای دستیابی به خواص مورد نظر (محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و غیره) روی محصولات پنجره اعمال می شوند.

این فرآیند نه تنها امکان ایجاد انعطاف پذیری در ساخت را فراهم می کند بلکه مزایای دیگری نیز دارد که فاقد پنجره های چوبی طبیعی است ، بدون اینکه به ظاهر کلی و کیفیت محصول نهایی آسیب برساند.

آینده پنجره های دوجداره سازگار با محیط زیست در سایان وین

پنجره ها و درب های uPVC دوجداره در سایان وین همانند ویستابست، هافمن و یا وین تک طیف گسترده ای از مزایا را به بازار ارائه می دهد. اول ، آنها از  هر گونه مواد شیمیایی خطرناک به دور هستند. علاوه بر این ، آنها در شرایط آب و هوایی ایران طراحی و آزمایش شده اند ، و سازگاری کامل با محیط زیست دارند.

همچنین این محصولات به دلیل عایق طبیعی (با متوسط ​​صرفه جویی در مصرف انرژی سالانه 25-30٪) بسیار کارآمد هستند و هر محصول تحت مشخصات استاندارد اروپایی ، EN 12608: 2003 ، تحت یک کنترل کیفیت دقیق قرار می گیرد.

در صورت نوسازی به راحتی تجدید می شوند ، یا در پایان چرخه زندگی ، در محصولات دیگر ذوب و بازیافت می شوند. حتی مواد زاید نیز برای محصولات دیگر به راحتی قابل پردازش و استفاده مجدد هستند.

سبز سازی تنها آینده پایدار در ساخت و ساز برای فرهنگ همیشگی ما برای درب و پنجره های دوجداره  است. حتی اگر راه حل های پنجره و درب های پایدار تنها درصد کمی از روندهای فعلی بازار است، رشد دانش از مزایای گسترده ، پیشرفت ها و تأثیرات طولانی مدت این محصولات برای ما فراهم می کند و محیط زیست در آینده نزدیک شاهد رشد محبوبیت آنها خواهد بود.

من معتقدم آینده واقعی صنعت ساخت و ساز درب و پنجره دوجداره (گذشته از ساخت و ساز هوشمند) فناوری سازگار با محیط زیست است. یکی از جنبه های نادیده گرفته اما بسیار مهم صنعت سبز صنعت پنجره و درب های دوجداره است.

ما تمایل داریم ضمن سکونت در شهرها و بین ساختمانهای مرتفع ، مسئولیت های خود را نسبت به طبیعت فراموش کنیم. از این رو ، توسعه دهندگان املاک ابتکار عمل را برای ورود سبز به محیط شهری در نظر گرفته اند. آنها در حال انتخاب ویژگی هایی هستند که با سازه های سبز پیش می روند و دارای خواص سبز گواهی شده هستند.

تعداد کمی از سازندگان برای پشتیبانی از سازه های سبز به درب ها و پنجره های UPVC (پلاستیک پلی وینیل کلرید) روی آورده اند.

این یک هماهنگی منحصر به فرد بین طبیعت و بشریت ایجاد می کند تا هر دو بتوانند شکوفا شوند. ساختمانهای سبز روش استفاده از خانه ها و اماکن ساختمان را از آب ، انرژی و مواد برای کاهش تأثیرات بر سلامت انسان و محیط زیست را بهبود می بخشند. یک وضعیت نگران کننده در ایران این است که درصد زیادی از درختانی که قطع می شوند برای ساخت پنجره ها ، درها و مبلمان استفاده می شوند.

 

مزایای مکانیسم upvc در آینده ساخت درب و پنجره دوجداره:

 

  • UPVC دارای انرژی است و خاصیت عایق بندی خوبی را ارائه می دهد. بنابراین ، شما را با محافظت مناسب از گرما در فضای محصور ، به شما اطمینان می دهد آنها عایق مناسبی را در برابر گرمای خارج فراهم می کنند و منجر به کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه های تهویه مطبوع می شوند.

 

 

  • آنها کاملاً سازگار با محیط زیست هستند و از تولید بالاتری برخوردار هستند زیرا ممکن است مصرف کنندگان استفاده مجدد و بازیافت مجدد آنها را انتخاب کنند. حتی می توان محصولات ایجاد شده در زمان تولید را بازیافت کرد ، این بدان معناست که این امر زمینه ساز آینده ساخت درب و پنجره دوجداره  با اطمینان کامل است.

 

 

  • این نوع درب ها و پنجره ها به اندازه کافی بادوام هستند و در مقابل صدا ، گرد و غبار و اشعه ماوراء بنفش نیز مقاوم هستند. بنابراین ، اگر نسبت به سلامتی شما و خانواده خود اهمیت قائلید، رفتن به چنین گزینه ای قطعاً ضروری است! این بدان دلیل است که مواد UPVC معمولاً ماندگار و فاقد نگهداری هستند.

 

  • محصولات upvc نیز در برابر آتش مقاوم هستند. علاوه بر این ، مواد upvc در مقایسه با مواد دیگر نیاز به نگهداری کمتری دارند.

 

  • پنجره ها و درب های upvc عاری از سرب و مواد خطرناک مختلفی است که باعث می شود محصول در مفهوم ساختمان سبز به خوبی جا بگیرد. تولید کنندگان upvc در ایران ، محصولات را مطابق شرایط ایران طراحی می کنند. پنجره های upvc با در نظر گرفتن هزینه ، زیبایی ، قدرت ، دقت و اکولوژی بهترین جایگزین برای مدلهای چوبی معمولی محسوب می شوند.

 

   

 

چگونه می توان آینده ساخت درب و پنجره دوجداره upvc را با انتخاب بهترین تضمین کرد؟

به لطف مواد Upvc  ، این درب ها و پنجره های دوجداره  کاملاً سبک و بادوام بوده و همچنین در برابر لایه برداری ، ترک و یا تغییر دما مقاوم هستند. بنابراین ، هنگام انتخاب این مجموعه ، اطمینان حاصل کنید که همیشه به دنبال تولید کنندگان برتر همچون هافمن،وین تک و ویستابست هستید.

در اینجا چند پارامتر وجود دارد که باید قبل از انتخاب درب و پنجره upvc در نظر بگیرید:

فضای موجود: قبل از نصب فریم ورک upvc ، به مقدار فضای موجود توجه داشته باشید.

 

نیاز به نصب و تهویه: قبل از نصب حتما ابعاد مورد نیاز جهت تهویه را اندازه گیری و بر مبنای آن برنامه ریزی نمایید.

 

لعاب را در نظر بگیرید: این درها و پنجره های UPVC به صورت یک جداره ، دو جداره یا سه جداره در دسترس هستند. بر اساس طرح و استایل ، یکی را انتخاب کنید که به دنبال آن هستید!

 

انواع شیشه: براساس نیاز و مشخصات شما تصمیم بگیرید که انواع شیشه را انتخاب کنید .

توجه خود را بر روی نقطه امنیتی متمرکز کنید: بسته به نوع امنیتی که به دنبال آن بودید ، ممکن است به جای انتخاب کردن برای سیستم های عمومی ، به سراغ سیستم های چند قفل بروید.

 

 کیفیت سخت افزار: آخرین و مهمترین چیز ، این یک عامل اساسی است که باید در هنگام انتخاب یک چارچوب مطمئن برای زیرساخت های خود ، در نظر بگیرید.

 

برداشت نهایی:

پنجره upvc سازگار با محیط زیست است زیرا می توان آن را به طور کامل بازیافت و تجدید کرد تا تولید بیشتر شود. محصولات upvc با دوام ، ضد صدا و گرد و غبار و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش است. بدین ترتیب کیفیت محیط در داخل خانه بهبود یافته و خطرات سلامتی را کاهش می دهد.  در پایان عمر ، درب ها و پنجره های upvc می توانند با موفقیت به سایر محصولات مفید تبدیل شوند. حتی مواد زاید تولید شده در طول تولید می توانند دوباره پردازش شوند و از این طریق به ایجاد آینده ای پایدار کمک می کنند.

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس