بازسازی در و پنجره‌ های قدیمی با استفاده از upvc

بازسازی در و پنجره‌های قدیمی

بازسازی در و پنجره های قدیمی می تواند بهترین راه صرفه جویی در مصرف انرژی محسوب گردد. پنجره های قدیمی علاوه بر این که دیگر مستهلک شده اند عایق مناسبی نیز در مقابل صدا و حرارت محسوب نمی گردند. پنجره های قدیمی را می توان با پنجره های دوجداره بازسازی نمود.

مزایای بازسازی پنجره های قدیمی

بازسازی پنجره ها همانطور که اشاره کردیم مزایای بسیاری می تواند داشته باشد که در ادامه برخی از آنها را نام می بریم:

  1. جلوگیری از اتلاف انرژی
  2. متنوع در طرح و رنگ
  3. نصب و اجرای سریع
  4. برخورداری از رنگ و شکل ثابت
  5. ایجاد عایق صوتی، دما و رطوبت
  6. مدل های متنوع و یراق آلات مختلف
  7. مقاوم در برابر حریق

پنجره های قدیمی را می توان با پنجره های دوجداره upvc و یا آلومینیومی تعویض نمود.

مزایای استفاده از پنجر های upvc در بازسازی پنجره های قدیمی

پنجره های upvc ویژگی های بسیاری دارند که در مقابل پنجره های قدیمی می توانند مزیت به حساب آیند. برخی از ویژگی های مهم پنجره های upvc عبارتند از :

  1. عایق صوتی
  2. عایق حرارتی
  3. صرفه جویی در هزینه ها
  4. بسیار سبک
  5. ظاهری زیبا و شیک

بازسازی پنجره های قدیمی چه مدت طول خواهد کشید؟

شما می توانید در مدت بسیار کوتاهی پنجره های قدیمی را با پنجره های دوجداره جایگزین کنید و از مزایای پنجره های دوجداره بهره ببرید. به دلیل این که برای این کار هیچ گونه تخریبی صورت نمی گیرد به همین دلیل نیازی هم به کار بنایی نخواهد بود و می تواند در مدت زمان کمی انجام بگیرد. مکانیسم کار به این صورت است که اول پنجره قدیمی را از قاب آن خارج می کنند که بیشترین زمان کار مختص این مرحله خواهد بود. بعد از آن در مدت کمتری پنجره دوجداره در محل موردنظر نصب می گردد و در انتها کار عایق بندی و محکم کاری با استفاده از لاستیک ها عایق بندی و پیچ های مخصوص انجام می گیرد.

هزینه بازسازی در و پنجره های قدیمی

فاکتورهای مختلف و متعددی می تواند بر قیمت نهایی بازسازی موثر باشد. از جمله این عوامل می توان به مواردی چون نوع یراق آلات، نحوه بازشویی پنجره ها، جنس پروفیل مصرفی، اندازه در و پنجره، تعداد بازشویی پنجره و … اشاره نمود که می توانند مستقیما بر هزینه تمام شده، تاثیر بگذارند.

بازسازی در و پنجره های قدیمی و عایق بندی

افزایش عایق بندی در و پنجره ها را می توان اصلی ترین علت بازسازی در و پنجره های قدیمی دانست. پنجره های قدیمی در برابر باران های شدید، رطوبت و گرد و خاک عایق مناسبی نیستند و بیشتر مصرف کنندگان از هدر رفت انرژی فضای داخلی شکایت می کنند که تنها راه رفع آن استفاده از در و پنجره های دوجداره است.

نکاتی که لازم است قبل از بازسازی و تعویض در و پنجره های قدیمی به آنها توجه نمود:

  • پنجره دوجداره upvc و یا آلومینیومی

قبل از هر کاری بهتر است بین پنجره های دوجداره آلومینیومی و upvc یکی را بر اساس نظر شخصی خودتان انتخاب کنید. توصیه می کنیم با رسیدگی و تحقیق در مورد هر کدام اطلاعاتی هر چند کلی کسب نمایید. این موضوع هیچ تاثیری در مراحل نصب و اجرا ندارد و کاملا سلیقه ای است.

  • اندازه پنجره

برای این که بتوانید از قیمت حدودی در و پنجره مطلع گردید لازم است اندازه در و پنجره را دقیقا اندازه بگیرید. توصیه می کنیم برای این کار پنجره قبلی را معیار خود قرار ندهید. بلکه سعی کنید محل نصب را از گچ تا گچ اندازه بگیرید. به عبارتی محل قرارگیری در و پنجره را اندازه بگیرید. البته این موضوع نمی تواند دقیق باشد زیرا اندازه گیری دقیق بایستی توسط متخصص و نصاب کار انجام بگیرد.

  • خلوت کردن و آماده نمودن فضا

کار بعدی آماده کردن فضا برای کار بازسازی است. لازم است اطراف در و پنجره ای که قرار است بازسازی شود را خلوت کنید تا حین کار مشکلی برای لوازم منزل پیش نیاید. این کار می تواند به تسهیل در کارها نیز کمک نماید.

جمع بندی

بازسازی در و پنجره های قدیمی کار زیاد دشوار و زمان بری نیست و نیازی هم به تخریب و کارهای بنایی ندارد. بنابراین با انجام این کار می توانید در تابستان از هوای خنک و در زمستان از گرمای مطبوع فضای داخلی لذت ببرید. این کار می تواند شما را از پرداخت قبض های سنگین برق و گاز برهاند و صرفه جویی در هزینه ها را به دنبال داشته باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس