درب ترمال بریک چیست

درب ترمال بریک چیست-sayanwin.com

ترمال بریک شامل یک پانل بیرونی و داخلی درب است که توسط یک کانکتور پانل داخلی جدا شده است. کانکتور پنل داخلی به عنوان مانعی برای جلوگیری از انتقال گرما و سرما از نمای بیرونی به داخل پانل در عمل می کند. علاوه بر این سیستم خود درب با فوم پلی اورتان سلول بسته تزریق می شود. فوم به خودی خود یک شکست حرارتی نیست بلکه فقط یک عایق است. در این مقاله قصد داریم به موضوع درب ترمال بریک چیست بپردازیم.

 ترمال بریک

درب ترمال بریک چیست و چرا در درب ها استفاده می شود؟

ممکن است برای شما سوال مطرح شود که درب ترمال بریک چیست؟ درب ترمال بریک یک مانع در پنجره یا قاب در است. هر زمان که بین دمای داخلی و خارجی تفاوت وجود داشته باشد، از سیستم های درب شکسته استفاده می شود.
فلز رسانای عالی گرما و سرما است، به این معنی که می توانید مقدار زیادی گرما را از طریق چارچوب درب از دست دهید. فلز دارای سطح هدایت حرارتی بالایی است زیرا انرژی حرارتی (گرما) به سرعت در مواد حرکت می کند. یک شکست حرارتی زمانی ایجاد می شود که ماده ای با رسانایی حرارتی پایین بین مواد رسانای درب قرار گیرد تا انتقال انرژی متوقف شود. درب ترمال بریک به عنوان مانعی عمل می کند که هدایت گرما را از طریق قاب فلزی درب کاهش می دهد.

کانکتور پنل داخلی

کانکتور پنل داخلی یک ماده ترکیبی است که برای چسباندن پانل های داخلی و خارجی استفاده می شود.
مواد اتصال دهنده چیزی است که به جلوگیری از انتقال دما از بیرون به داخل کمک می کند.

مزایای درب ترمال بریک چیست

  • از دست دادن گرما

کاهش حرارت در ساختمان با محاسبه میزان انتقال حرارت از داخل پاکت ساختمان از داخل به خارج اندازه گیری می شود.
این امر از طریق همرفت، هدایت، تابش، انتقال جرم یا هر ترکیبی از این موارد رخ می دهد. متداول ترین روش های اتلاف حرارت، انتقال انرژی حرارتی از طریق اجزای ساختمان و انتقال حرارت از اجزای ساختمان به هوای اطراف است. درب ترمال بریک چیست برای هر درب فلزی که دو آب و هوای مختلف را جدا می کند مناسب است.

sayanwim.com

  • زیبایی شناسی

درب ترمال بریک  چیست از نظر حرارتی زیبا هستند. هر گونه طراحی یا زیبایی که برای خانه خود نیاز دارید امکان پذیر است. گزینه های سبک بی پایان و کاملا  قابل تنظیم هستند و عالی به نظر می رسند. بنابراین مجبور نیستید آنها را تغییر دهید مگر اینکه سبک شما تغییر کند. شما می توانید درهای بیرونی خود را با درهای داخلی خود مطابقت دهید. در حالی که اجازه می دهید نور طبیعی خانه شما را پر کند.

  • کاهش سر و صدا

یکی از مزایای درب و پنجره دو جداره این است که می توانند سر و صدا را از روی پل های حرارتی عبور دهنده ی پنجره و درب ها بهترین عایق صدا و صوت هستند.

  • امنیت

برای محافظت از شیشه نیازی به افزودن میله یا سیم اضافی شبیه زندان نیست.

  • ارزش فروش مجدد

شما احتمالا هنوز به فروش خانه خود فکر نمی کنید.با تعویض درب قدیمی با درب ترمال بریک، می توانید قیمت خانه خود را زمان فروش بیشتر اعلام کنید. آنها نه تنها برای شما در حال حاضر بلکه برای آینده شما سرمایه گذاری می کنند.

  • دوام

یکی از بزرگترین نگرانی هایی که ممکن است در مورد درب ترمال داشته باشید دوام آن است. آیا یک درب ترمال بریک از نظر حرارت می تواند در برابر زمان مقاومت کند؟

بله. درجه حرارت شدید، آب و هوای شدید و پوشیدن روزمره با یک درب با کیفیت مطابقت ندارد. نگهداری درب ترمال بریک از نظر حرارتی نیز آسان است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس