چیزهایی که درباره درب فرانسوی نمی دانید

درب فرانسوی

چیزهایی که احتمالاً درباره درب فرانسوی نمی دانید را با هم مرور خواهیم کرد. این دربها از فرانسه سرچشمه گرفته اند ، به همین دلیل آنها را “درب فرانسه” می نامند.

محصولی از ایده معماری با الهام از رنسانس. آنها برای دسترسی آسان به بالکن ها و فضاهای روباز طراحی شده اند. می توان درب های فرانسوی را باز کرد و به راحتی از بالکن یا پاسیوی بیرون رفت.

درهای ساخته شده اولیه درهای فرانسه معمولاً بزرگ بودند كه در ابتدا با استفاده از آهن فرفورژه و چوب ساخته می شدند. اما بعداً ، شیشه ها در طرح های آن گنجانده شده اند تا شرایط نورپردازی داخلی را تقویت کنند. امروزه درهای فرانسوی در سبک های مختلفی موجود است. آزادی بیشتری برای انتخاب پانل ، فلز و طراحی مورد نظر برای چنین درهایی وجود دارد.

درب های فرانسوی چیست؟

درب های فرانسوی از دو بخش تشکیل شده است که بر روی لولا محکم می شوند ، که در طرف های مقابل قاب های درب نصب شده اند ، در وسط باز و بسته می شوند. آنها را می توان با استفاده از تخته های شیشه ای منفرد یا جداگانه که درون مونتین ها قاب بندی شده اند ، ساخت. درهای فرانسوی تمام درگاه را باز می کند که هیچ مرکزی در بین آنها وجود ندارد.

در اینجا لیستی از چهار چیز وجود دارد که احتمالاً درمورد درهای فرانسه نمی دانید

آنها می توانند به عنوان پنجره، دو برابر شوند

آنها به دلیل وجود صفحات مختلف شفاف عملکرد مشابه پنجره دارند. آنها می توانند به اندازه پنجره های بزرگ ،دو برابر بزرگ جلوه کنند تا حداکثر نور را در داخل خانه  برساند.

تعادل داخلی و خارجی

در مرحله اول ، آنها دسترسی آسان به فضای داخلی و خارجی را ارائه می دهند. هنگامی که آنها باز شوند ، تمام درگاه باز می شود ، یک مجموعه گسترده ایجاد می کند. با این کار ارتباط داخلی و خارجی یکپارچه برقرار می شود.

ثانیا ، از آنجا که اجازه می دهد نور طبیعی ، تهویه ، و نمای از بیرون داشته باشیم ، آنها احساس زندگی در فضای باز را فراهم می کنند. ایده آل برای کسانی که مایلند همیشه در ارتباط با باشکوه در فضای باز باشند.

انعطاف پذیری

درب های فرانسه از نظر طراحی متقارن هستند و آنها را با سبک های مختلف دکوراسیون سازگار می کند. چه مدرن ، قرون وسطایی ، یکپارچه سازی با سیستم عامل ، یا معاصر ، درهای فرانسه همه آنها را تکمیل می کند.

آنها نمای بیرونی بدون درز ارائه می دهند. با بهره گیری از این امر، معماران و طراحان داخلی اغلب آنها را نصب می كنند تا نمای بیرونی را با چیدمان خانه در نظر بگیرند. علاوه بر این ، می توان آنها را با استفاده از مواد مختلفی از قبیل آلومینیوم ، الوار ، چوب یا uPVC ساخت و باعث انعطاف پذیری بیشتر در سبک آنها شد.

از دیگر محصولات این مجموعه  قیمت درب upvc می توان اشاره نمود.

محیط داخلی را روشن تر نگه دارید

درب فرانسوی به میزان قابل توجهی از نور خورشید اجازه ورود می دهد. این امر باعث می شود فضای داخلی روشن تر به نظر برسد ، چیزی که نور مصنوعی نمی تواند ارائه دهد. علاوه بر این ، سایه های ایجاد شده توسط درب هنگام بسته شدن می توانند به فضای داخلی شما نیز لمس چشمگیری دهند.

با این ایده های درب فرانسوی الهام بگیرید

درب فرانسوی اغلب برای دسترسی به پاسیو و بالکن استفاده می شود. با این حال ، آنها به خوبی در فضای داخلی کار می کنند. امروزه برنامه های طبقه نیمه باز رواج دارد و درهای جلو برای آن مناسب است. برای اتصال آشپزخانه و فضای نشیمن یا راهروها از آنها به عنوان تقسیم کننده اتاق استفاده کنید. آنها همچنین شرایط روشنایی را بهبود می بخشند.

درهای داخلی فرانسه می توانند به خوبی برای نقاط دسترسی دوقلو کار کنند. به خصوص برای برنامه های باز ، آنها می توانند دیوارها را جایگزین کرده و قابلیت های مشابهی را ارائه دهند. برای ایجاد چشم انداز زیبا ، یک درب را در مقابل دیگری نصب کنید. این باعث می شود که چیدمان گسترده تر به نظر برسد

از لحاظ کاربرد داخلی یا خارجی ، درهای فرانسوی برای هر دوی آنها مناسب است. مزایای سبک پریمیوم ، روشنایی پیشرفته ، تهویه بهینه و راندمان انرژی آنها را از سایر سبک های درب جدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس