دلایل گرایش مردم به درب و پنجره UPVC

درب فرانسوی

دلایل گرایش مردم به درب و پنجره UPVC را با هم مرور می کنیم. در حال حاضر، درها و پنجره های UPVC بازار را به خود اختصاص داده اند. بسیاری از صاحبان خانه ها که با ارائه ترکیب کاملی از فنی، عملکرد و سبک شناخته شده اند، برای بازده سودآور در UPVC سرمایه گذاری می کنند.

UPVC چیست؟

UPVC مخفف پلاستیک وینیل کلراید غیر پلاستیک است. نوعی پودر پلاستیک است. برای ساختن پروفایل های UPVC، ابتدا با درجه حرارت بالا گرم می شود و سپس به قالب تزریق می شود. چندین روش خنک کننده برای سفارش ماده گرم شده برای شکل دهی استفاده می شود.

پس از سرد شدن، برش داده می شود و آماده می شود تا با سایر اجزاء مونتاژ شود. اینگونه در و پنجره ها، از UPVC ساخته می شوند. از مواد شیمیایی اضافی در این فرآیند برای نرم تر شدن ماده استفاده نمی شود. در نتیجه، UPVC استحکام طبیعی مواد خود را حفظ می کند. به همین دلیل، درها و پنجره های UPVC بسیار بادوام هستند و تقریباً  نیاز به نگهداری ندارند.

در اینجا پنج دلیل از دلایل گرایش مردم به درب و پنجره UPVC آورده شده است

هیچ گزینه بهتر برای کارآیی با انرژی وجود ندارد

با افزایش گرمای جهانی، هزینه های سرمایش چند برابر افزایش یافته است. بیشتر خانه ها بدون واحدهای تهویه مطبوع گرمتر و غیرقابل تحمل شده اند. اگر با موضوعات مشابه سر و کار دارید، در پنجره ها و درهای UPVC سرمایه گذاری کنید، زیرا آنها می توانند هزینه های انرژی را بی حد و حصر کاهش دهند.

مقدار عایق بالای آنها مانع از ورود گرما می شود و دمای داخلی را در حد مطلوب نگه می دارد. در نتیجه، آنها مانع ورود گرما در تابستان  و در زمستان ها خانه را گرم تر می کنند. این باعث می شود آنها برای هر شرایط آب و هوایی مناسب باشند.

مقاومت در برابر همه شرایط آب و هوایی

قاب های UPVC با مکانیسم دو جداره ارائه می شوند که به عنوان سپر در برابر گرد و غبار و باران عمل می کند. شیب تخلیه آب داخلی آنها ، راه آهن بالا رفته، شیب آب از تجمع یا نشت آب در داخل خانه جلوگیری می کند.

آنها در برابر هوازدگی مقاوم هستند : مقاومت در برابر لایه برداری، پوسیدگی، گودبرداری، خوردگی و خشک شدن و همینطور مقاوم در برابر موریانه ها نیز هستند. آنها سالها دچار پیچ خوردگی نمی شوند و شکل اصلی خود را حفظ می کنند.

مدت طولانی در و پنجره UPVC

یکی از دلایل گرایش مردم به درب و پنجره UPVC این است که در و پنجره ها می توانند تا 50 سال و بیشتر ادامه داشته باشند، با کمی تعمیر و نگهداری و بدون به خطر انداختن عملکرد آنها. دوام بالای آنها بیشتر به دلیل مقاومت در برابر شرایط شدید آب و هوایی است.

علاوه بر این، از استحکامات فولادی گالوانیزه برای نگه داشتن در و پنجره های UPVC، از نظر ساختاری پایدار هستند. آنها به خصوص در بخش های فریم بزرگتر استحکام بیشتری یافته اند.

نسبت قیمت به کیفیت

یکی از مهمترین مزایای در و پنجره UPVC، این است که آنها از نظر راه حل های فن آوری بسیار اقتصادی هستند. با نرخ مقرون به صرفه، شما می توانید از راندمان انرژی، زیبایی شناسی برتر، دوام، همراه با نیازهای کم نگهداری استفاده کنید. مهمتر از همه، عمر طولانی آنها واقعاً سودمند است، زیرا آنها همچنین گزینه ای بسیار پایدار هستند. غیر سمی بودن، هیچ گونه تهدیدی برای محیط زیست ندارند.

آنها کم مصرف هستند

در شیوه زندگی شلوغ امروز، ترجیح به موادی داده می شود که نیاز به نگهداری کم تا صفر دارند. درب و پنجره دو جداره UPVC، در این منطقه برتری دارند. از آنجا که ضد آب هستند، با استفاده منظم، پارگی و سایش ناچیز را تجربه می کنند.

همچنین تمیز کردن و کارکرد آنها آسان است. به سادگی سطح آنها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید . آنها نیازی به نقاشی و جلا دادن ندارند، اما درخشش خود را برای سالها حفظ می کنند.

جمع بندی

در خانه های معاصر، در و پنجره های UPVC، بهترین راه حل های فن آوری هستند که کاملاً ترکیب فرم و عملکرد هستند. ارزش واقعی برای پول، آنها عملکرد خوبی در برابر همه شرایط آب و هوایی ارائه می دهند. صرفه جویی در مصرف انرژی، عایق صوتی و حرارتی، استحکام سازه، مقاومت در برابر هوازدگی یا نگهداری کم، می توانند عملکردهای چند منظوره را با قیمت اقتصادی ارائه دهند.

مهمتر از همه، آن ها دوام طولانی دارند و نیاز به نگهداری کم بدون نقاشی و جلا دادن دارند و گرایش مردم به درب و پنجره UPVC را افزایش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس