قیمت درب یو پی وی سی طرح چوب

قیمت درب یو پی وی سی طرح چوب

قیمت درب یو پی وی سی طرح چوب یکی از مهمترین دلایلی است که ممکن است به تردید ما در انتخاب بین این مدل درب ها و درب های چوبی و یا HDF دامن بزند. اما اگر به کارایی و کیفیت درب یو پی وی سی طرح چوب دقیق شوید، شاید بهتر بتوانید این مدل را از بین سایر مدل های upvc انتخاب نمایید. در این مقاله ابتدا به بررسی مزیت های درب یو پی وی سی طرح چوب می پردازیم و در ادامه با بررسی نحوه قیمت گذاری و قیمت آن، به بررسی ارزش خرید آن خواهیم پرداخت.

مزایای درب یو پی وی سی در مقایسه با دیگر انواع درب ها

همانطور که اطلاع دارید ضدآب بودن پروفیل های یو پی وی سی از عمده ترین دلایل استفاده از آنها محسوب می گردد. این موضوع در مورد درب هایی که دارای روکش ABS نیز هستند صادق است. در صورتی که از روکش تقریبا ضخیمی از پلاستیک بر روی درب های HDF و یا نئوپان استفاده گردد، به آن درب یو پی وی سی گفته می شود. در برخی مواقع این پوشش دارای رنگ است و تنها باید رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید. ولی در مواقعی هم ممکن است رنگ نخورده باشد که در این صورت می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب و آن را رنگ آمیزی نمایید. عمده ترین کارایی این درب ها بر اساس خاصیت ضدآب بودن آنها، درب دوجداره حمام و سرویس بهداشتی است.

لازم است اشاره نماییم که درب یو پی وی سی طرح چوب به صورت کامل و صد در صد ضدآب نیست زیرا در درب ضدآب نباید از جنس چوب استفاده نمود، در صورتی که لایه داخلی این درب ها از جنس چوب تهیه می شود. اگر ترکی هر چند کوچک در روکش این درب ها ایجاد گردد سریع باد کرده و موجب ایجاد ترکهای عمیق خواهد شد. با این حال درب یو پی وی سی طرح چوب در صورت نگهداری مناسب می تواند در برابر رطوبت زیاد و شستشو با آب مقاوم باشد. کیفیت این درب ها به اندازه ای مطلوب است که حتی از آن می توان در محل هایی همچون استخرها که رطوبت محیطی بسیار زیادی دارند استفاده نمود.

قیمت درب یو پی وی سی1

 

علاوه بر خاصیت ضدآب بودن درب های یو پی وی سی، این دربها می توانند به عنوان عایق صدا نیز به کار روند. شما می توانید برای مکان هایی که برقراری سکوت و آرامش در آنها مهم است مثل کتابخانه از این مدل درب ها استفاده نمایید.


بهترین نمایندگی پنجره دوجداره هافمن کجاست؟

قیمت درب یو پی وی سی

اگر قیمت درب یو پی وی سی طرح چوب را با دیگر انواع درهای HDF مقایسه کنیم، متوجه گرانی قیمت این درها خواهیم شد. البته لازم است دقیق تر شوید تا علت آن روشن شود. قیمت درهای یو پی وی سی طرح چوب بر اساس سایز و جنس موادی که در تهیه آن استفاده شده است تعیین می گردد و هزینه دیگری به جز آن برای خریدار ندارد. برای خرید این درها باید اندازه دقیقی از محل نصب داشته باشید. این در حالی است که در درب های HDF قیمت بدون قفل و دستگیره گفته می شود و بعد از خرید درب بایستی دوباره هزینه ای هم برای خرید قفل و دستگیره در نظر بگیرید.

sayanwim.com

قیمت درب یو پی وی سی طرح چوب برای ساختمان های نوساز با ساختمان های قدیمی که قصد تعویض پنجره ها را دارند، متفاوت است. این تفاوت به دلیل نوع نصب و فریم مصرفی متفاوتی است که باید در هر کدام از آنها استفاده شود. پس نوع فریم پروفیل مصرفی نسبت به این که قرار است برای پنجره نو استفاده گردد با فریمی که برای پنجره قدیمی استفاده می گردد متفاوت است و هر کدام قیمتی دارد. به پروفیلی که از آن برای فریم پنجره های قدیمی استفاده می گردد فریم بازسازی گفته می شود و به فریم پروفیل پنجره های نو و در حال ساخت، فریم نوسازی اطلاق می گردد.

 


محاسبه قیمت پنجره دوجداره چگونه است؟

ارزش خرید درب یو پی وی سی طرح چوب

در نگاه اول ممکن است قیمت درب یو پی وی سی درمقایسه با انواع دیگر بیشتر به نظر آید ولی این موضوع صحت ندارد. درست است قیمت اولیه این مدل درها کمی بیشتر است اما به نکته ظریفی در این مورد دقت نمایید. استفاده از درهای یو پی وی سی می تواند به میزان 70 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی نماید که این موضوع می تواند در بلند مدت جبران قیمت اضافی آنها را بنماید.

حال انتخاب با مشتری است که درهای ارزان قیمت را انتخاب نماید و با هدر رفت انرژی هزینه مصرف انرژی بالایی دارند و یا درهای یو پی وی سی را انتخاب نماید و با یک بار هزینه دیگر در مصرف انرژی صرفه جویی نموده و اقتصادی تر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس