قیمت پنجره دوجداره UPVC

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

 قیمت پنجره‌ upvc (پلی وینیل کلراید با تقویت‌کننده‌های یونی) معمولاً به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله ابعاد، طراحی، نوع ویترین، نوع شیشه، و نوع ویژگی‌های اضافی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی و غیره. همچنین، هزینه نصب و تعمیرات نیز در قیمت نهایی تأثیرگذار است. در ادامه با ما همراه باشید.

 آنچه خواهید خواند:

 ✔ ویژگی های بارز پنجره های UPVC
✔مزایای پنجره یو پی وی سی
✔ پروفیل یو پی وی سی
✔ قیمت پروفیل گالوانیزه پنجره upvc
✔ قیمت هر متر مربع پنجره دوجداره upvc

پنجره upvc چیست؟

upvc نوعی ماده ساخته شده از پلاستیک است که به دلیل مقاوم بودن آن و استحکام بالایی که دارد در تولید انواع قاب پنجره و … استفاده می شود. به همین دلیل قاب پنجره هایی که از این مواد در تولیدشان استفاده می شود به پنجره های upvc معروف می باشند اما، شاید برایتان جالب باشد که upvc چه ویژگی های دقیق تری دارد؟ به دلیل ساختار محکمی که دارند تا سال های سال می توانند برای شما کار کنند و دچار مشکل نمی شوند.
دلیل مستحکم بودن این پنجره ها وجود یک لایه از فولاد های گالوانیزه در آنها می باشد. از طرفی انعطاف پذیر نیستند و از همه مهم تر در برابر pvc مقاوم می باشند. علاوه بر تولید قاب پنجره ها از آن ها برای تولید انواع لوله هم استفاده می گردد پس کاربرد های فراوانی دارند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ماده این است که عایق حرارت و صدا می باشند و در هر شرایط آب و هوایی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. برای مناطق بارانی مناسب می باشند و در برابر بارش باران و برخورد با آب دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نمی گردند. این نمونه پنجره ها دوجداره هستند و نسبت به پنجره های معمولی برای جلوگیری از ورود گرما و سرما مناسب ترند.

ویژگی های بارز پنجره های UPVC

خرید پنجره upvc می تواند بهترین گزینه برای صرفه جویی در انرژی باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصولات، این است که عایق فوق العاده عالی برای سرما و گرما می باشد و در مقابل زنگ زدگی و پوسیدگی و همچنین در مقابل ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد و همچنین روش نصب این محصولات بسیار آسان بوده و طول عمر بسیار بالایی دارند. همیشه داشتن قیمت بسیار مناسب یکی دیگر از موارد مهم هستند که در صورت خرید از عرضه کننده معتبری مانند سایان وین می تواند باعث دسترسی به محصولاتی فوق العاده با کیفیت، با قیمت بسیار مناسب شود.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

 

مزایای پنجره یو پی وی سی

استفاده از پروفیل های UPVC با کیفیت های مختلف با شیشه های سکوریت و لمینت مزایای متعددی را به همراه دارد. از مهم ترین مزایای این پنجره ها می توان به گزینه های زیر اشاره داشت:

  • جلوگیری از ورود آلودگی صوتی بیرون به فضای داخل
  • وزن سبک پنجره و کاهش بار مرده ساختمان
  • افزایش ایمنی ساختمان در شرایط بروز زلزله
  • تنوع بالا در مدل و قابلیت اجرا در طرح های اختصاصی
  • قیمت مناسب تر نسبت به پنجره های آهنی و آلومینیومی
  • مقاومت بالا در برابر ضربه و بارش باران های اسیدی

انواع پنجره یو پی وی سی

پنجره UPVC بر اساس فاکتورهای مختلفی قابل دسته بندی است. یکی از مهم ترین آنها، تعداد جداره های پنجره است که ارتباط مستقیم با میزان مقاومت آنها در برابر ضربه و همچنین عایق حرارت و صوت بودن آنها دارد. بر همین اساس این پنجره ها در انواع زیر قابل تقسیم بندی هستند:

  • پنجره یو پی وی سی تک جداره

ارزان ترین مدل پنجره یو پی وی سی است که شیشه های به کار رفته در آنها یک لایه سکوریت یا لمینت است. این پنجره ها برای محیط هایی کاربرد دارد که آلودگی صوتی زیاد نباشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ارزانترین قیمت پنجره دوجداره با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید.

  • پنجره دوجداره یو پی وی سی:

شیشه های به کار رفته در این پنجره ها از دو لایه سکوریت یا لمینت تشکیل شده و فضای خالی بین آنها با گاز آرگون پر میشود. گاز بین دو لایه شیشه تاثیر چشمگیری بر افزایش مقاومت آنها در برابر ضربه داشته و پنجره را عایق صوت و حرارت می کند.


خرید پنجره دوجداره از بهترین نمایندگی در تهران

  • پنجره سه جداره:

مقاوم ترین و گران ترین پنجره های ساختمانی است که سه لایه سکوریت یا لمینت در آن به کار می رود. پروفیل های به کار رفته در این پنجره ها از خروج گاز آرگون بین شیشه جلوگیری نموده و قیمت بالاتری نسبت به سایر پروفیل ها دارند.

علاوه بر تعداد جداره ها، مدل باز و بسته شدن پنجره نیز بسیار متنوع است. رایج ترین انواع پنجره یو پی وی سی بر اساس مکانیزم باز و بسته شدن عبارتند از:

  • پنجره یو پی وی سی کشویی

این پنجره ها دارای اسلایدهای ثابت و متحرک بوده و درون ریل در جهت راست و چپ حرکت می کنند. با توجه به عرض پنجره تعداد تایل های متحرک و ثابت تعیین شده و در مدل های کتیبه دار و بدون کتیبه ارائه میشوند. از مهم ترین ویژگی های این پنجره ها می توان به اشغال نکردن فضای داخلی ساختمان در حالت باز اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط باقیمت پنجره دوجداره کشویی با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید

  • پنجره یو پی وی سی لولایی

پنجره های لولایی یا کلنگی از قدیمی ترین انواع پنجره یو پی وی سی هستند که در لنگه های بازشونده آنها در جهت جلو یا عقب حرکت می کند. این مدل پنجره اگر به داخل باز شود، فضای زیادی را اشغال نموده و با پرده برخورد خواهد داشت. به همین دلیل برای فضاهای بزرگ و پنجره های بدون پرده کاربرد بیشتری دارند. پنجره های کلنگی در مدل های تک حالته و دو حالته ارائه میشوند. مدل های تک حالته تنها در یک جهت حرکت می کند. در مدل های دو حالت می توان تایل متحرک را در جهت جلو و عقب افقی یا پایین و بالای عمودی حرکت دارد. متناسب با شرایط محیط می توان حالت باز و بسته شدن پنجره را تغییر داد.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

  • پنجره یو پی وی سی فرانسوی

پنجره UPVC بازشو یا فرانسوی دارای دو لنگه متحرک بوده و با لولا به قاب متصل هستند. این پنجره ها مانند مدل های لولایی فضای داخلی را  در حالت باز اشغال می کنند و بیشتر برای فضاهای بزرگ، تراس و بالکن کاربرد دارند.

  • پنجره یو پی وی سی تاشو

از مدرن ترین انواع پنجره می توان به مدل های تاشو یا آکاردئونی اشاره کرد. این پنجره ها که بیشتر در مقابل بالکن و تراس نصب میشوند، از چندین تایل مجزا تشکیل شده اند که با غلتک به ریل متصل شده اند. با حرکت اولین تایل در جهت بالا آن را از جای خود خارج نموده و می توان بر روی تایل کناری قرار داد. این روند برای تمام تایل ها انجام شده و ساختاری کاملا شبیه به ساز آکاردئون دارند.

  • پنجره ثابت

در محیط هایی که تنها ورود نور و روشنایی بیرون به داخل اهمیت دارد، از پنجره های ثابت استفاده میشود. این پنجره ها در واقع از چندین کتیبه تشکیل شده و هیچ لنگه متحرکی ندارند.

  • پنجره حفاظ دار

پنجره حفاظ دار در انواع مختلف لولایی و کشویی با شیشه های تک و دوجداره اجرا میشود. بر روی این پنجره ها پروفیل های کم عرض به عنوان حفاظ قرار میگیرد. حفاظ های نصب شده بر روی این پنجره ها منجر به افزایش مقاومت آنها در برابر ضربه شده و البته میزان نور و روشنایی محیط را کاهش می دهد. پنجره های حفاظ دار به دلیل استفاده بیشتر از پروفیل قیمت بالاتری دارند.

تمام مدل های پنجره UPVC با شیشه های سکوریت، لمینت و سندبلاست با رنگ و طرح های متنوع قابل تولید هستند. شیشه های لمینت در مقایسه با سکوریت استقامت و قیمت بالاتری دارد. پنجره های تولید شده با شیشه های طرح دار سندبلاست چون بدنه لمینت داشته و با دانه های شن و ماسه طرح دار میشوند، قیمت بیشتری نسبت به شیشه های شفاف و بدون طرح دارند.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

پروفیل یو پی وی سی

ساختار کلی پنجره یو پی وی سی از انواع مختلف پروفیل تشکیل شده که در کنار هم قرار گرفته و در نهایت قاب مقاومی برای شیشه را بوجود آورده اند. با توجه به مدل و نوع پنجره و نحوه باز و بسته شدن آنها، نوع پروفیل یو پی وی سی متفاوت است. انواع پروفیل upvc مورد استفاده در درب و پنجره عبارتند از:

  • پروفیل فریم: این پروفیل ها برای دور قاب پنجره یو پی وی سی کاربرد دارند.
  • پروفیل مولیون: این مدل پروفیل در پنجره های کشویی و فرانسوی دو و سه جداره کاربرد دارد و در مدل های مختلف 60 و 70 میلیمتری تولید میشوند.
  • پروفیل بازشو: پروفیل بازشو یا S در درب های یو پی وی سی لولایی و کشویی بازشو کاربرد دارد.
  • پروفیل پنل: این پروفیل ها که برای پوشاندن پنجره استفاده میشوند، در ارتفاع 100 میلیمتر و عر ض 20 میلیمتر عرضه میشوند.
  • پروفیل زهواره: این مدل پروفیل دارای دو نوع تک جداره و دوجداره بوده و برای نگهداری شیشه استفاده میشوند.

این پروفیل ها از مشتقات نفت خام تولید شده و مانند پلاستیک فشرده و سخت هستند. برای افزایش مقاومت پروفیل ها در برخی از مدل ها از گالوانیزه نیز استفاده میشود. قطعه گالوانیزه درون پروفیل قرار میگیرد و می تواند به شدت مقاومت آن را در برابر برخورد ضربه افزایش دهد. پروفیل های دارای گالوانیزه با قیمت های بالاتری ارائه میشوند و وزن سنگین تری دارند.

قیمت پنجره UPVC هافمن

قیمت پنجره UPVC هافمن بسیار متنوع است و ب نوع و ابعاد پنجره ها بستگی دارد. هر نوع پنجره دوجداره هافمن دارای قیمتی منحصر به فرد است که به مواد ساخت، اندازه، ویژگی ها و نوع نصب مرتبط می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت پنجره UPVC هافمن باید این نکات را در نظر داشته باشید تا بتوانید متناسب با نیازها و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت پنجره UPVC هافمن به ویژه مدل های دوجداره به موارد زیر وابسته است:

اندازه و ابعاد پنجره: ابعاد و اندازه های پنجره ها تاثیر قابل توجهی در قیمت پنجره UPVC هافمن دارند. پنجره های بزرگتر معمولا هزینه های بیشتری را به همراه دارند.

تعداد پنجره ها: تعداد پنجره هایی که می خواهید نصب کنید نیز تاثیر زیادی بر قیمت پنجره UPVC دارد. افزایش تعداد پنجر ها به طور معمول به افزایش هزینه منجر می شود.

ویژگی های فنی: ویژگی هایی مانند نوع شیشه، (مثلا دوجداره با عملکرد عایق حرارتی و صوتی بالا)، نوع پروفیل (مثلا پروفیل ۶۰ یا ۷۰ میلی متری) و سایر ویژگی های تکنیکی تاثیر بسزایی در قیمت پنجره ها دارند.

ضمانت و کیفیت: پنجره های دارای ضمانت بلندمدت و کیفیت بالاتر معمولا قیمت بالاتری دارند، اما این هزینه معمولا با مزایای طولانی مدت همراه است.

مشخصات محصول: هر یک از محصولات هافمن با ویژگی ها و مشخصات خاص خود ممکن است به طور متفاوت قیمت گذاری شوند.

به طور کلی محصولات هافمن از نظر کیفیت و طراحی مورد تایید هستند و قیمت پنجره UPVC نیز با توجه به این ویژگی ها و متغیرهای فوق متفاوت خواهد بود. بهترین راه برای دریافت دقیق ترین قیمت پنجره UPVC هافمن، مشاوره با فروشندگان معتبر و تخصصی در این زمینه است تا محصول مناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

بهترین مارک پنجره یو پی وی سی

به دلیل کاربرد بسیار زیاد پنجره یو پی وی سی تک جداره و دوجداره، برندهای متعدد داخلی و خارجی در زمینه تولید این تجهیزات فعالیت دارند. محصولات این برندها با توجه به ضریب نفوذ صوت و حرارت، قوس طولی و عرضی، شکل ظاهری، میزان ثبات رنگ و غیره رتبه بندی شده و در نهایت قیمت گذاری میشود. با توجه به میزان کیفیت پروفیل های موجود در بازار، از بهترین مارک های پنجره یو پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پنجره یو پی وی سی ویستا بست
  • پنجره یو پی وی سی وین تک
  • پنجره یو پی وی سی هافمن
  • پنجره یو پی وی سی ماکرووین
  • پنجره یو پی وی سی سی سیندژ
  • پنجره یو پی وی سی ایده آل
  • پنجره یو پی وی سی هوم لند
  • پنجره یو پی وی سی تویسر
  • پنجره یو پی وی سی آتاتک

معایب پنجره یو پی وی سی

علیرغم مزایای متعدد، این پنجره ها چند ویژگی منفی نیز دارند که در زمان انتخاب و خرید بهتر است به آن توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • پروفیل های یو پی وی سی قابلیت رنگ آمیزی ندارند
  • تشخیص مدل های بی کیفیت و تقلبی این پروفیل ها سخت است
  • دوام و ماندگاری آنها در برابر آتش سوزی کمتر از فلزات است.
  • مدل های بی کیفیت در برابر تابش نور خورشید و بارش باران های اسیدی تغییر رنگ می دهند.

خرید پنجره UPVC در تهران

چند سالی است که به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، خرید پنجره UPVC در تهران، به دلیل مزایای آن طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در واقع این پنجره‌ها همان پنجره‌های دوجداره هستند که قاب اصلی آن از جنس UPVC است. این متریال به دلیل رسانشِ کم گرمایی نسبت به نمونه‌های سنتی، می‌تواند صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف انرژی داشته باشد. بیشترین دلیل خرید پنجره UPVC در تهران، به دلیل مواد تشکیل دهنده آن است که از انتقال گرما، سرما و صدا به داخل محیط جلوگیری می‌کند.

این نوع پنجره‌ها براساس معماری ساختمان و نحوه باز شدن، به یکی از حالت‌های زیر ساخته می‌شوند:

  • کشویی
  • ثابت
  • دو طرف بازشو
  • یک طرف بازشو
  • کمانی
  • محوری
  • سقفی
  • سایبانی
  • آکاردئونی
  • و غیره

از مزایای پنجره UPVC، می‌توان به مقاومت و عمر بالا، عدم اشتعال‌پذیری، مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و پوسیدگی، جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار، سهولت نصب و کاهش هزینه‌های مربوط به انرژی اشاره کرد. البته این نوع پنجره‌ها دارای قیمت بالایی هستند، اما وجود مزایای بی‌شمار آن باعث شده که خیلی‌ها طرفدار خرید آن باشند. اگر  قصد خرید پنجره UPVC در تهران را دارید، به یک سری عوامل که در قیمت نهایی آن تأثیرگذار هستند دقت داشته باشید:

  • سایز پنجره
  • تعداد
  • درجه کیفی UPVC
  • برند سازنده
  • هزینه نصب
  • نوع شیشه
  • نوع ترکیب حالت‌ها
  • و موارد دیگر

جهت آشنایی بیشتر با فاکتورهای خرید پنجره UPVC در تهران، قبل از هر اقدامی، با نمایندگان فروش در این زمینه در ارتباط باشید تا توسط مشاوران فروش راهنمایی‌های لازم به شما داده شود.

 

یو پی وی سی فول برای چیست؟

PVC یا UPVC (پلی وینیل کلرید) و UPVC (پلی وینیل کلرید غیر پلاستیکی) مترادف هستند. پی وی سی ذاتاً ماده ای سفت و سخت است و برای نرم کردن آن از نرم کننده استفاده می شود.

 

قیمت هر شاخه پروفیل یو پی وی سی

پروفیل های مورد استفاده در درب و پنجره upvc دارای تنوع بالایی هستند و انواع پروفیل لنگه کشویی، زهوار، فریم کشویی و پروفیل لنگه بازشونده و غیره را شامل میشود. این پروفیل ها دارای شکل و ساختار متفاوتی بوده و بر همین اساس وزن و میزان متریال به کار رفته در آنها فرق دارد. قیمت هر شاخه پروفیل یو پی وی سی به عوامل متعددی بستگی دارد از قبیل:

  • نوع پروفیل: با توجه به اینکه پروفیل چه ساختاری دارد و شکل آن چگونه است و مقدار مواد پلیمری به کار رفته در آنها چقدر است، قیمت تغییر می کند.
  • برند پروفیل: مساله بسیار مهم بعدی که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، برند تولید کننده پروفیل پنجره upvc است. در زمان خرید پنجره دوجداره متوجه خواهید شد که برندهای متفاوت نرخ های گوناگونی دارند. دلیل آن داخلی یا وارداتی بودن محصول و همچنین کیفیت آنها است.
  • رنگی یا طرح چوب بودن پروفیل: شاخه های پروفیل upvc موجود در بازار در انواع مختلف بدون رنگ و سفید، رنگی و طرح چوب هستند. مدل های طرح چوب به دلیل استفاده از روکش لمینت و زمان بر بودن فرآیند تولید قیمت بالاتری نسبت به سایرین دارد.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

پنجره یو پی وی سی وین تک

پنجره یو پی وی سی وین تک، یکی از گزینه های متمایز و کارآمد در دنیای صنعت درب و پنجره هستند که با ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود، جایگاه ویژه ای در بازار به خود اختصاص داده اند. این نوع پنجره ها به طور کلی از مواد UPVC ساخته می شوند که یک جنس پلاستیکی با کیفیت و مقاوم است و در تولید این پنجره ها از فناوری های پیشرفته استفاده می شود.

یکی از ویژگی های برجسته پنجره یو پی وی سی وین تک، عایق بندی بسیار بالای آن هاست. این پنجره ها به دلیل ساختار دوجداره خود و استفاده از مواد با خصوصیات عایق بندی فوق العاده، قادر به کاهش مصرف انرژی برای سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان می باشند. این ویژگی منجر به کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه حفظ محیط زیست و کاهش اثرات مخرب بر اقلیم می شود.

پنجره یو پی وی سی وین تک همچنین از نظر طراحی و زیبایی نیز مورد توجه قرار گرفته اند. طراحی های متنوع و رنگ های جذاب این پنجره ، به محیط زندگی شما زیبایی و شکوه می بخشد و به شما امکان می دهد تا با توجه به سبک دکوراسیون داخلی، پنجره هایی با طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.

یکی از مزایای دیگر پنجره یو پی وی سی وین تک مقاومت و دوام بالای آن هاست. مواد مصرفی در ساخت این پنجره ها از نوع با کیفیت و مقاوم هستند، به طوری که در برابر عوامل محیطی مختلف مانند آب و هوا، حرارت و سایش تاثیری نگذاشته و پنجره های شما را برای مدت زمان طولانی به خوبی حفظ می کنند.

sayanwim.com

همچنین پنجره یو پی وی سی وین تک از لحاظ قیمت نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در مقایسه با پنجره های سنتی چوبی یا آلومینیومی، این نوع پنجره ها به طور عمده ارزان تر هستند و با ارائه ترکیبی از عملکرد بالا و هزینه های کمتر، گزینه ای مناسب برای ساختمان ها و پروژه های مختلف می باشند.

علاوه بر آن پنجره یو پی وی سی وین تک با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود، می توانند در محیط های مختلف به کار گرفته شوند. این پنجره ها در ساختمان های مسکونی، تجاری و صنعتی، تاثیرات بسزایی دارند. به عنوان مثال در محیط های مسکونی، طراحی ها و رنگ های متنوع پنجره یو پی وی سی وین تک به تناسب با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی، به افزایش زیبایی و جذابیت محیط زندگی شما کمک می کنند.

همچنین در ساختمان های تجاری و صنعتی نیز پنجره یو پی وی سی وین تک به عنوان یک ابزار کارآمد برای بهبود عملکرد انرژی ساختمان و کاهش هزینه های انرژی مورد استفاده قرار می گیرند. عایق بندی بالا و کاهش نفوذ حرارت و سرما باعث افزایش بهره وری سیستم های گرمایشی و سرمایشی و کاهش نیاز به مصرف انرژی می شود.

به علاوه پنجره یو پی وی سی وین تک به دلیل مقاومت و دوام بالا، می توانند در مناطق با شرایط آب و هوایی سخت و تغییرات دمایی گسترده نیز به خوبی عمل کنند. این ویژگی ها منجر به کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر این پنجره ها می شود و همچنین طول عمر طولانی آن ها تضیمن می شود.

با توجه به تمام این ویژگی ها، پنجره یو پی وی سی وین تک به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در ساختمان ها و پروژه های مختلف شناخته می شوند. انتخاب این نوع پنجره ها نه تنها به بهبوبد عملکرد انرژی و زیبایی ساختمان کمک می کند، بلکه باعث حفظ محیط زیست و کاهش هزینه های بهره برداری نیز می شود. در نهایت پنجره یو پی وی سی وین تک با ترکیب فناوری مدرن و طراحی زیبا، انتخابی هوشمندانه و قابل اعتماد برای بهبود کیفیت و کارایی ساختمان ها و محیط زندگی می باشد.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

قیمت پروفیل گالوانیزه پنجره upvc

در حالت کلی پنجره upvc نسبت به مدل های آلومینیومی از استحکام کمتری برخوردار هستند. به همین دلیل برخورد ضربه می تواند به بدنه انها آسیب وارد کند. برای حل این مشکل در برخی از پنجره ها از پروفیل های گالوانیزه درون یو پی وی سی استفاده میشود. گالوانیزه که فلزی و از آلیاژهای قوی تولید میشود، داخل upvc قرار میگیرد و به همین دلیل از نظر قیمت کاملا با پروفیل های معمولی تفاوت دارند.

قیمت پروفیل گالوانیزه پنجره upvc با توجه به ضخامت گالوانیزه و کیفیت آن و نوع آلیاژهای به کار رفته در آنها و همچنین ابعاد و نوع پروفیل تعیین می شود. علاوه بر این، گالوانیزه سرد و گرم نیز دارای نرخ های متفاوتی هستند. گالوانیزه گرم به دلیل غوطه وری دارای ضخامت بیشتری بوده و کیفیت و استحکام بالاتری دارد. بر همین اساس قیمت پروفیل گالوانیزه گرم پنجره upvc بیشتر از نوع سرد است و ماندگاری بالاتری نیز دارد.

استعلام قیمت پنجره دوجداره upvc

به دلیل تنوع بسیار زیاد پنجره های دوجداره و تفاوت هایی که در مدل و ابعاد، شیشه و سای ویژگی های آنها وجود دارد، امکان محاسبه آنلاین قیمت پنجره دوجداره upvc وجود ندارد. این مساله مخصوصا با توجه به تاثیر چشمگیر نوسانات نرخ ارز بر قیمت ها بیشتر توجیه میشود. برای استعلام قیمت در زمان سفارش کافیست نوع و مدل و ابعاد و سایر ویژگی های محصول مورد نظر را مشخص کنید و بر همین اساس فروشندگان قیمت نهایی را اعلام می کنند.

علاوه بر مدل های سفارشی، برخی از درب و پنجره های upvc دارای ابعاد ثابت و مشخصی هستند. قیمت پنجره upvc و سایر پنجره های دوجداره دارای این شرایط بر روی سایت سایان وین ارائه میشود. کافیست از منوی بالای صفحه محصول مورد نظر را انتخاب و قیمت آن را مشاهده کنید. در صورت وجود ابهام در قیمت ها می توانید با کا رشناسان فروش سایان وین و تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

از چه شرکت هایی در تهران پنجره دوجداره upvc خریداری کنیم؟

شرکت های بسیاری در تهران به تولید و فروش انواع پنجره های دوجداره upvc می پردازند و شما از تمامی آن ها می توانید خرید خود را انجام دهید.
اما سعی کنید همیشه بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها را برای این نوع خرید انتخاب کنید که این پنجره های دوجداره با بهترین و بالاترین کیفیت و در عین حال کم ترین قیمت را به فروش می رسانند.
یکی از بهترین شرکت ها برای خرید پنجره ی دوجداره upvc در تهران، سایان وین می باشد. این شرکت با سال ها تجربه نمونه های مختلفی از پنجره های دوجداره upvc را با بهترین متریال و پایین ترین قیمت  به مشتریان عرضه می نماید.


عوامل موثر در قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی چیست؟

گارانتی خرید پنجره upvc به چه صورت است؟

ضمانت خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی با توجه به نوع پنجره به مشتریان ارائه می گردد. گارانتی به معنای ضمانتی برای کیفیت محصول ارائه شده است تا مشتری با خیال راحت تری آن را خریداری کند.
این ضمانت نامه معمولا به صورت کتبی است که در هنگام خرید به مشتری داده می شود و در آن مدتی برای ضمانت در نظر گرفته شده است و اگر تا قبل از آن زمان مشکلاتی برای محصول شما اتفاق افتد، با ارائه ی گارانتی می توانید بسته به نوع مشکل، محصول خود را تعویض کنید. اغلب گارانتی ها دارای شرایط دیگری هم می باشند که ممکن است در ضمانت نامه قید شده باشد و بایستی به آن توجه نمود.

خرید پنجره UPVC با قیمت مناسب

مهمترین گزینه در بحث خرید پنجره برای مشتریان توجه به قیمت محصولات و همچنین کیفیت محصول می باشد. در واقع تمام عرضه کنندگانی که این دو مورد را مد نظر قرار داده اند به راحتی می توانند مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نمایند. امروزه وجود عرضه‌کنندگان معتبری مانند مرکز وبسایت سایان وین، امکان دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و ارزانترین قیمت پنجره دوجداره را امکان پذیر کرده است. وجود عرضه‌کنندگان مختلف در جای جای کشور به صورت اینترنتی یا حضوری سبب دسترسی سریع مشتریان به پنجره های upvc شده است، ولی با توجه به اینکه قیمت ارائه شده به وسیله این مراکز مختلف متفاوت است به همین دلیل همیشه مشتریان در پی یافتن یک مرکز فروش معتبر و مطمئن با قیمت  مناسب و کیفیت بالا هستند. در واقع اکثر فروشگاه های اینترنتی برای جذب بیشتر مشتری، همیشه سعی می‌کنند قیمت محصولات را به گونه‌ای تنظیم نمایند تا بتوانند رضایت تمام افراد را جذب کنند به همین دلیل خرید اینترنتی پنجره های upvc می تواند بهترین انتخاب برای دسترسی به محصولات باکیفیت باشد.

قیمت انواع پنجره یو پی وی سی

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در زمان خرید پنجره دوجداره می تواند بر قیمت آن تاثیرگذار باشد، مدل و شکل ظاهری آن است. با تغییر نوع و مدل پنجره شکل لنگه ها، نوع پروفیل ها و همچنین یراق آلات تغییر می کنند و بر همین اساس نیز قیمت ها فرق دارند. برخی از مدل ها به دلیل اسلایدهای متحرک متعدد و ریل و غلتک های زیاد قیمت بیشتری نسبت به مدل لولایی و ریلی ساده دارند.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

  • قیمت پنجره یو پی وی سی مشکی

پنجره upvc مشکی با توجه به اینکه دارای مغزی رنگی است یا فقط روکش و لیمنت در آن استفاده شده قیمت گذاری میشود. برخی از پنجره های باکیفیت دارای پروفیل مشکی بوده و روکش و لمینت به کار رفته در آنها نیز سیاه است. در این صورت اگر روی سطح پروفیل پنجره خراشیدگی ایجاد شود، رنگ زیرین نیز مشکی بوده و به همین دلیل ظاهر آن دچار تخریب نخواهد  شد.

از دیگر عوامل مهم در تعیین قیمت پنجره یو پی وی سی مشکی، تعداد جداره های آنها است. هر اندازه تعداد جداره ها بیشتر باشد، قیمت و کیفیت نیز افزایش پیدا می کند. از بهترین و گران ترین انواع پنجره upvc مشکی می توان به مدل های سه جداره اشاره کرد. این پنجره ها ضخامت بالایی داشته و دوام، ماندگاری و زیبایی را با هم تلفیق کرده اند.

  • قیمت پنجره یو پی وی سی طرح چوب

برای ساختمان با معماری کلاسیک و مدرن، خرید پنجره دوجداره upvc طرح چوب با استقبال بسیار بالایی روبرو است. دلیل آن جلوه ظاهری چوب و حس اصالت بی نظیر آن است. قیمت پنجره یو پی وی سی طرح چوب به دلیل استفاده از روکش لمینت با پنجره های upvc معمول و رنگی تفاوت دارد. طرح چوب این پنجره ها به دلیل روکش لمینت می باشد که با دستگاه و چسب های مخصوص روی پروفیل upvc نصب شده و ظاهری متفاوت را به این پنجره ها می دهند.

قیمت پنجره upvc طرح چوب با توجه به کیفیت لمینت تعیین می شود. هر اندازه کیفیت لمینت و ضخامت آن بیشتر باشد، به همان نسبت قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. دقت داشته باشید که این مدل پنجره upvc با مدل های رنگی کاملا تفاوت دارد. مدل های رنگی طرح دار نمی باشند و خمیر پروفیل در حین تولید رنگ میشود. این در حالیست که پروفیل های سفید و بدون رنگ با یک لایه لمینت روکش شده و طرح چوب پیدا می کنند. اگر چه قیمت پنجره upvc بیشتر از مدل های ساده و رنگی است، اما به دلیل جلوه ظاهری منحصر به فرد پرداخت هزینه بیشتر توجیه شده خواهد بود.

  • قیمت پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی

قیمت پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی به شدت به تعداد اسلایدها، ابعاد و جنس یراق آلات بستگی دارد. مدل های فولکس واگنی دارای چندین اسلاید می باشد که درون ریل قرار گرفته و در یک جهت حرکت نموده و تاشو هستند. پروفیل های به کار رفته در این پنجره ها کیفیت بالایی داشته و در دو نوع یو پی وی سی و آلومینیومی در بازار موجود هستند.

یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت پنجره یو پی وی سی فولکس واگنی، جنس ریل و کیفیت آن است. در برخی از پنجره های ارزان ریل های بی کیفیت استفاده شده و توان تحمل وزن اسلایدها را ندارند. این درب ها به مرور دچار خرابی شده و خسارت های زیادی را به همراه دارند. همچنین لازم به ذکر است، با افزایش ابعاد پنجره مقدار پروفیل و یراق آلات همگی افزایش پیدا می کنند و در نهایت باعث گران شدن پنجره میشود. در زمان خرید پنجره دوجداره در مدل های فولکس واگنی به این عوامل توجه کنید تا دلیل ارزان یا گران بودن پنجره برایتان توجیه شده باشد. پنجره upvc فولکس واگنی نسبت به پنجره های لولایی و کشویی معمولی قیمت بالاتری دارد و دلیل آن نوع یراق آلات به کار رفته در آن است.

sayanwim.com

 

تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با upvc

قیمت پنجره دوجداره upvc و آلومینیومی با هم تفاوت زیادی دارد و دلیل اصلی آن نوع پروفیل های به کار رفته در پنجره است. آلومینیوم یکی از فلزات ارزشمند است که استحکام و ماندگاری بالایی داشته و نم و رطوبت نمی تواند باعث خوردگی آنها شود. علاوه براین، پروفیل های آلومینیومی در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی داشته و به ندرت دچار ترک و شکستگی میشوند. بر همین اساس قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی نیز گران است و در بلند مدت می تواند هزینه های خود ر ا جبران کند.

قیمت پنجره یو پی وی سی در بسیاری از مواقع ارزان تر از آلومینیوم است. چون پروفیل های upvc از مواد پلیمری تولید شده و به اندازه آلومینیوم در برابر ضربه مقاومت ندارند. البته لازم به ذکر است، بیشترین تفاوت قیمت درب و پنجره upvc و آلومینیوم در پروفیل های ترمال بریک است. پروفیل آلومینیومی ترمال بریک دارای سه جداره بوده و یک لایه آن پلی آمید است. به همین دلیل عایق بسیار قوی بوده و استحکام آنها چند برابر نرمال بریک هستند. ترمال بریک گران تر از پروفیل یو پی وی سی بوده و برای قابلیت رنگ آمیزی نیز دارند که یک مزیت بزرگ برای آنها محسوب میشود.

قیمت هر متر مربع پنجره دوجداره upvc

برخلاف تصور اغلب افراد، قیمت هر متر پنجره دوجداره upvc بدون در نظر گرفتن سایر فاکتورها قابل محاسبه نیست. چون در هر متر پنجره یو پی وی سی باید محاسبه کنید که چقدر یراق آلات با چه کیفیتی به کار رفته است؟ مدل و نوع پنجره چیست؟ آیا پنجره دارای کتیبه است یا خیر؟ آیا پنجره حفاظ دار است یا خیر؟ چه نوع شیشه ای در پنجره به کار رفته است؟ آیا پنجره ر نگی است یا طرح چوب؟

در زمان خرید پنجره دوجداره اغلب فروشندگان تمام این فاکتورها را در نظر گرفته و در نهایت بر همین اساس قیمت پنجره upvc را اعلام می کنند. همچنین لازم به ذکر است، برخی از فروشندگان هزینه های نصب و عمده یا جزئی بودن سفارش را نیز مد نظر قرار می دهند.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

قیمت پنجره یو پی وی سی

یکی از مهم ترین مزایای این پنجره ها، قیمت مناسب تر آنها نسبت به پنجره دوجداره آلومینیومی است. این پنجره ها با قیمت های متنوعی در بازار عرضه میشوند که دلیل آن، پارامترهای متعدد تاثیرگذار بر قیمت است. قیمت این پنجره ها بر اساس چند عامل مهم تعیین میشود از قبیل:

  • قیمت هر شاخه پروفیل یو پی وی سی: با توجه به کیفیت، برند و نوع پروفیل قیمت هر شاخه از پروفیل ها محاسبه میشود.
  • قیمت دستگیره پنجره و درب یو پی وی سی: نوع دستگیره ها و کیفیت و جنس آنها به شدت بر قیمت پنجره اثرگذار است.
  • ابعاد پنجره: با توجه به ابعاد پنجره، مقدار پروفیل و شیشه و همچنین یراق آلات تعیین می گردد و بر همین اساس نیز قیمت نهایی پنجره تغییر می کند.
  • نوع شیشه: با توجه به نوع شیشه، پروفیل های مورد استفاده در پنجره نیز تغییر می کند. سکوریت یا لمینت بودن شیشه و همچنین تعداد جداره های آنها به شدت بر قیمت اثرگذار هستند.
  • برند و مارک پنجره یو پی وی سی: پروفیل های موجود در بازار توسط برندهای داخلی و خارجی تولید میشوند که از نظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند. پروفیل های خارجی به دلیل وابستگی به نرخ ارز در اغلب مواقع قیمت بیشتری نسبت به پروفیل های ایرانی دارند.
  • قیمت در نمایندگی: قیمت های ارائه شده در نمایندگی پنجره یو پی وی سی به دلیل حذف واسطه ها همیشه ارزان تر از سایر مراکز است.

پنجره UPVC طرح چوب

پنجره UPVC طرح چوب، یک نوآوری مهم در صنعت درب و پنجره به شمار می آید که به دلیل مزایای چشمگیری که دارند به سرعت مورد توجه قرار گرفته اند. این نوع پنجره ها با استفاده از مواد UPVC تولید می شوند که مقاومت بالایی در برابر عوامل جوی و سرما و گرمای شدید خواهند داشت.

یکی از ویژگی های برجسته پنجره UPVC طرح چوب، عایق بندی بالا در برابر صدا، حرارت و سرما است. این عایق بندی باعث کاهش انتقال حرارت و صدا از محیط خارجی به داخل ساختمان می شود که در نتیجه به افزایش کارایی سیستم گرمایشی و سرمایشی می انجامد و همچنین باعث کاهش هزینه های انرژی مصرفی می شود.

پنجره UPVC طرح چوب، همچنین دارای دوام بالایی هستند و در برابر تغییرات جوی، رطوبت و آب و هوای شدید مقاومت کنند. این ویژگی باعث افزایش عمر مفید پنجره ها می شود و نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم را کاهش می دهد.

طراحی و رنگ بندی چوبی در پنجره UPC به معماران و طراحان دکوراسیون اجازه می دهد تا نمای خارجی و داخلی ساختمان را به طرزی زیبا و هماهنگ ترتیب دهند. این پنجره ها با انتخاب از میان رنگ ها و طرح های چوبی متنوع مانند گردویی، بلوطی تیره و بلطوی روشن به نمایی زیبا و دل نشین برای ساختمان شما تبدیل می شوند.

به علاوه پنجره UPVC طرح چوب با امکانات نصب آسان و تعویض سریع، انتخابی عالی است برای افرادی که به دنیال زیبایی، کارایی و دوام در پنجره های خود هستند. این پنجر ها همچنین به دلیل مصرف کمتر انرژ و مواد اولیه طبیعی خود به عنوان گزینه ای مناسب برای حفاظت از محیط زیست شناخته شده اند.

در کل پنجره UPVC طرح چوب با ترکیبی از زیبایی، کارایی و دوام به عنوان یک انتخاب ایده آل برای نمای خارجی و داخلی ساختمان ها در نظر گرفته می شوند.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

 

دسترسی به لیست قیمت پنجره های UPVC

همیشه یکی از مهمترین خواسته های مشتریان این است که به راحتی بتوانند به لیست قیمت بروز محصولی که قصد خرید آن را دارند دسترسی پیدا کنند در واقع دسترسی به لیست قیمت محصول مورد نظر در دنیای واقعی کاری دشوار است و به گونه‌ای افراد باید تایم زیادی را اختصاص دهند و به فروشگاه های بسیار زیادی در سطح شهر مراجعه نمایند تا بتوانند به قیمت نسبی محصول دسترسی یابند ولی خوشبختانه با وجود فروشگاه های آنلاین و دنیای مجازی دیگر نیازی به این کارها نیست، و شما خیلی راحت تر می توانید در عرض چند دقیقه به لیست قیمت پنجره upvc دسترسی پیدا کنید. برای انجام این کار تنها کافی است از چند فروشگاه آنلاین بازدید نمایید تا بدین ترتیب قیمت محصول و ویژگی های آن را به دست بیاورید که در نتیجه آن با مقایسه محصولات وب سایت های مختلف می توانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

پنجره دوجداره کشویی upvc

پنجره کشویی از محبوب ترین مدل های پنجره دوجداره UPVC است که بیشترین طرفداران پنجره های دوجداره را به خود اختصاص داده است . این مدل برای نصب به خصوص در اتاق خواب ها کاربرد فراوانی دارد  . پنجره کشویی در 2 نوع ساخته و نصب میشود :
یک لنگه بازشو : که تنها یکی از لنگه های پنجره ، به صورت کشویی باز میشود
دو لنگه بازشو : هر دو لنگه ی پنجره قابلیت باز شدن را به صورت کشویی دارند
شایان ذکر است که پنجره کشویی دوجداره دولنگه بازشو خصوصا برای فضاهای که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند برای مثال اتاق هایی که تنها یک پنجره دارند بسیار کاربردی است. از دیگر کاربردهای پرطرفدار این محصول استفاده در آشپزخانه است وقتی محل قرار گرفتن پنجره در بالای سینک ظرفشویی یا کابینت ها باشد . راحتی باز و بست پنجره کشویی استفاده از آن را در اتاق خواب ها و آشپزخانه ها بسیار ایده آل کرده است . چون در هنگام باز و بست این پنجره ها هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمیشود.

آیا یو پی وی سی ضد آب است؟

پنجره های یو پی وی سی با بالاترین دقت برای جلوگیری از ورود آب در هنگام باران، طوفان و حتی طوفان ساخته شده اند و بارها در کاربردهای دریایی مورد استفاده قرار گرفته اند، جایی که کیفیت آنها به شدت مورد آزمایش قرار گرفته است. آنها نسبت به انواع دیگر پنجره ها بسیار ضد آب هستند زیرا رطوبت را جذب نمی کنند.

 

قیمت تعویض پنجره قدیمی با upvc

یکی از دلایل خرید پنجره دوجداره، تعویض پنجره های قدیمی با مدل های جدید است. پنجره های قدیمی که اغلب آهنی هستند، به مرور جلوه ظاهری خود را  از دست داده و عایق خوبی نیز نمی باشند. این پنجره ها حرارت را از خود عبور داده و هیچ تاثیری در کاهش جلوگیری از ورود سر و صدای بیرون به داخل ندارند. به همین دلیل بهترین کار تعویض و جایگزینی آنها با درب و پنجره یو پی وی سی است.

قیمت تعویض پنجره قدیمی با upvc به نوع و مدل و ابعاد پنجره جدید بستگی دارد. علاوه براین، جنس شیشه هایی که در پنجره های جدید استفاده میشود نیز متفاوت است. برای پنجره های دوجداره از شیشه های سکوریت و لمینت استفاده میشود که با شیشه پنجره های قدیمی کاملا تفاوت دارند. این شیشه ها استقامت بالایی داشته و به دلیل چند جداره بودن نیز عایق بهتری هستند.

بخش دیگری از قیمت تعویض پنجره قدیمی با دوجداره upvc به هزینه های جداسازی و نصب مجدد پنجره ارتباط دارد. هزینه تعویض و نصب نیز بر اساس میزان مهارت نصاب تعیین می گردد و شهر های مختلف قیمت ها تفاوت  دارند. بیشترین عامل تاثیرگذار قیمت خرید پنجره دوجداره جدید است و هزینه های نصب آن قابل چشم پوشی است.

نصب پنجره یو پی وی سی

نصب پنجره یو پی وی سی نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد و آب بندی و نصب یراق آلات باید به درستی انجام شود. در غیر این صورت احتمال خروج گاز آرگون از شیشه های چند جداره وجود دارد. علاوه براین، رگولاژ پنجره نیز باید بدرستی انجام شود. سایان وین علاوه بر فروش عمده و جزئی پنجره های UPVC، خدمات نصب این درب و پنجره ها را در تهران ارائه می دهد.

 

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

ابعاد پنجره یو پی وی سی

فاکتور بسیار مهم بعدی در محاسبه قیمت پنجره upvc، ابعاد آن است. پنجره های یو پی وی سی با توجه به مدل و نحوه بازشوندگی آنها در ابعاد مختلفی تولید میشوند. این پنجره ها همچنین در ابعاد سفارشی نیز تولید شده و بر همین اساس نیز مقدار شیشه و پروفیل و یراق آلات مصرفی متفاوت خواهد شد. هر چه ابعاد پنجره یو پی وی سی بیشتر باشد، به همان نسبت نیز پروفیل و متریال بیشتری در آنها به کار رفته و در نهایت باعث گران شدن سازه میشود.

در زمان خرید پنجره دوجداره دقت داشته باشید که آیا پنجره دارای کتیبه است یا خیر؟ برای پنجره با ابعاد زیاد ممکن است کتیبه در  بالا و پایین و کناره ها نصب شود که در نهایت باعث افزایش قیمت خواهد شد. کتیبه همان بخش ثابت پنجره ها می باشد که د ر بالا یا پایین آن ممکن است قرار گیرد. این قیمت بیشتر برای زیبایی پنجره و همچنین استاندارد شدن پنجره های بسیار بزرگ در نظر گرفته میشود.

نمایندگی پنجره یو پی وی سی

علاوه بر مواردی که در طول متن به آن اشاره شد، در محاسبه قیمت پنجره یو پی وی سی، فاکتورهای دیگری از قبیل کلی یا جزئی بودن سفارش و همچنین تعداد واسطه ها میان تولیدکننده و خریدار نیز موثر هستند. هر اندازه تعداد واسطه ها بیشتر باشد، قیمت ها نیز افزایش پیدا می کند و این یک انر کاملا طبیعی است. به همین دلیل است که خرید از نمایندگی پنجره یو پی وی سی را پیشنهاد می کنیم.

با خرید پنجره دوجداره از نمایندگی نه تنها می توانید سفارش کلی و جزئی را با گارانتی و خدمات پس از فروش ثبت کنید، بلکه قیمت ها نیز ارزان تر میشوند.

قیمت پنجره upvc-sayanwin.com

خرید پنجره UPVC با کمترین قیمت

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال یک مرکز مطمئن و معتبر برای خرید انواع پنجره های دوجداره upvc ده هستید در این صورت مراجعه به وب سایت سایان وین می تواند بهترین گزینه برای خرید باشد. این مرکز فروش آنلاین با ارائه انواع پنجره های دوجداره در اندازه و طرح های مختلف امکان خرید پنجره دوجداره و همچنین در های دوجداره را به راحتی برای مشتریان امکان پذیر کرده است بدین ترتیب میتوانید با حداقل هزینه، بهترین محصول را از این وب سایت خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع پنجره های ارائه شده و همچنین قیمت محصولات می توانید به وب سایت سایان وین مراجعه کرده و به صورت آنلاین خرید کنید.

پنجره یو پی وی سی طرح دار

پنجره UPVC طرح دار یکی از مهم ترین عناصر در صنعت ساختمان و ساخت بنا محسوب می شوند و کیفیت ساخت آن ها برای سازندگان ساختمان بسیار اهمیت دارد. این درب ها به دلیل طراحی های جذاب و کیفیت ساخت برای کابردهای مختلف در صنعت ساختمان مناسب هستند. خرید و فروش و متناسب بودن قیمت پنجره UPVC جهت استفاده در پروژه های ساختمانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در سال های اخیر رو به افزایش می باشد. استفاده از این نوع پنجره ها در به وجود آمدن نماهای شیک و مدرن در ساختمان ها کمک می کند و بازار خوبی را به خود اختصاص داده است.

پنجره UPVC طرح دار از طراحی های مختلف و زیبا برخوردار هستند که به افزایش زیبایی و ارزش تجملی ساختمان ها کمک می کند. این طرح ها می توانند شامل الگوها و نقوش مختلف، شبیه سازی های چوب، طرح های شیشه ای و غیره باشند که به محیط های داخلی و خارجی ساختمان جذابیت و جلوه ویژه ای می بخشد.

مشتریان در جستجوی پنجره UPVC طرح دار با کیفیت، زیبا و مقاوم هستند. این نوع پنجره ها به دلیل طراحی های متنوع و قدرت تحمل در برابر ضربه و فشار، به عنوان انتخابی ایده آل برای نمای ساختمان مورد توجه قرار گرفته اند. خرید پنجره UPVC می تواند به صورت آنلاین یا حضوری از طریق سایت سایان وین انجام شود.

امروزه انواع مختلفی از پنجره UPVC طرح دار در بازار موجود است. این تنوع در انتخاب به مشتریان این امکان را می دهد که بر اساس نیازها و سلیق خود،‌ بهترین طراحی و مدل را انتخاب کنند.

برای اطلاع از آخرین قیمت پنجره UPVC می توانید به سایت سایان وین به آدرس https://sayanwin.com مراجعه کنید.

گروه تولیدی سایان وین با شروع فعالیت در سال ۱۳۹۰ به عنوان یک تولید کننده معتبر در زمینه تولید سیستم های درب و پنجره دوجداره با استفاده از پروفیل UPVC، توری های جمع شونده و شیشه های دوجداره و سه جداره وارد صنعت گردید. سایان وین با تمرکز بر جلب رضایت مشتریان و با تلاش و کوشش به انجام تعهدات در جهت کیفیت محصولات خود متعهد است و سعی دارد از بهترین مصالح و مواد موجود برای ساخت محصولات خود استفاده کند.


سوالات متداول قیمت پنجره upvc

  • قیمت پنجره upvc حفاظ دار چقدر است؟

قیمت پنجره upvc دارای حفاظ به دلیل استفاده از پروفیل بیشتر و نصب آن روی سازه پنجره بیشتر از مدل های ساده و بدون حفاظ است. اما به دلیل افزایش ایمنی در بسیاری از ساختمان های ویلایی و طبقات پایین آپارتمان ها مورد استفاده قرار میگیرند.

  • چگونه قیمت پنجره upvc را آنلاین پیدا کنیم؟

خوشبختانه با وجود فروشگاه های آنلاین و دنیای مجازی دیگر نیازی به این کارها نیست، و شما خیلی راحت تر می توانید در عرض چند دقیقه به لیست قیمت پنجره upvc دسترسی پیدا کنید. برای انجام این کار تنها کافی است از چند فروشگاه آنلاین بازدید نمایید تا بدین ترتیب قیمت محصول و ویژگی های آن را به دست بیاورید که در نتیجه آن با مقایسه محصولات وب سایت های مختلف می توانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس