پارتیشن بندی با پنجره دوجداره

پارتیشن بندی با پنجره دوجداره

اگر توجه کرده باشید امروزه بیشتر فضاهای کاری بدون دیوار و به صورت فلت طراحی و ساخته می شوند. دیوارهایی که قبلا برای جداسازی اتاق ها استفاده می شد فضای بیشتری را اشغال می کردند که با توجه به کوچک تر شدن فضاهای کنونی، دیگر استفاده از پارتیشن های مختلف جایگزین دیوارهای گچی شده است. استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضای محل کار به افراد کمک می نماید تا بتوانند بر اساس سلیقه و نیاز خود و شرایطی که دارند، اقدام به تفکیک محل کار به نحو احسن بنمایند. در این زمان است که به درکی صحیح از مفهوم پارتیشن بندی دست می یابید. پارتیشن به صفحات بزرگی اطلاق می شود که به منظور جداسازی فضای داخلی اتاق به کار می رود.

پارتیشن ها انواع مختلفی دارند که هر شخص بسته به محل مورد استفاده، نوع کار و صد البته با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته، می تواند یکی از این انواع را انتخاب نماید. امروزه استفاده از پارتیشن بندی با پنچره های دوجداره در طراحی دفتر کار می تواند جلوه مدرن و بهتری به فضا بخشیده و راحت و کم هزینه نیز خواهد بود.

پارتیشن بندی یا همان تقسیم بندی فضای داخلی می تواند بسیار مفید واقع شود، ضمن این که چون با مصالحی انجام می گیرد که قابلیت جابجایی دارند، بسیار کاربردی است. البته توجه کنید که با این کار می توانید از فضای محل کار خود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

پاتیشن های شیشه ای

شیشه های عادی و یا دوجداره می توانند برای پارتیشن بندی فضای محل کار مورد استفاده قرار بگیرند. پارتیشن های شیشه ای بسیار سریع و به راحتی قابل اجرا بوده و درعین حال از ظاهری شیک و زیبا برخوردار هستند. استفاده از شیشه در فضای داخلی ساختمان، آن را شفاف و تمیزتر نشان داده و نمای داخلی را چشم نواز خواهد نمود. برای نصب این نوع از پارتیشن ها غالبا از فریم های استیل، آلومینیومی، پروفیل چوب و یا دیگر انواع پروفیل های نگهدارنده می توان استفاده نمود. به دلیل جلوه مناسبی که شیشه دارد، می تواند با هر فضایی سازگار شده و از هر نظر گزینه بهتری محسوب می شود. ترکیب شیشه با یراق آلات و استیل می تواند جلوه پارتیشن را چند برابر نماید. تمیز نمودن این نوع از پارتیشن ها به راحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب و شیشه شوی تمیز و پاکیزه می شود.

ویژگی شاخص پارتیشن های شیشه ای

از دیگر ویژگی های پارتیشن های شیشه ای می توان به قابلیت عبور نور و در نتیجه تامین نور کافی محیط اشاره نمود. این موضوع می تواند نقش زیادی در انتخاب شما داشته باشد زیرا علاوه بر تامین نور، در استفاده کمتر از انرژی الکتریکی هم موثر خواهد بود و توجیه اقتصادی دارد. پارتیشن های شیشه ای انواع مختلفی دارند که نوع دو جداره آن بسیار منحصر به فرد بوده و علاوه بر زیبایی چند برابر آنها مزایای دیگری هم برای آنه قابل ذکر است. از بارزترین این ویژگی ها می توان به ایجاد عایق صوتی و همچنین جلوگیری از ورود حشرات، گرد و غبار و دیگر عوامل خارجی اشاره نمود.

نصب آسان پارتیشن های دوجداره

شما می توانید پارتیشن های دوجداره را درست همانند پنجره های دوجداره در نظر بگیرید. در نصب این مدل به منظور افزایش مقاومت، ستونی در نظر گرفته نمی شود زیرا به دلیل قرار گرفتن این پارتیشن ها بر روی زمین، به اندازه کافی استحکام پارتیشن تامین می شود و نیازی به ستون وجود ندارد.

تزئیناتی مورد استفاده در کنار پارتیشن های دوجداره

برای این که فضای دفتر کار خود را چشم نواز نمایید، می توانید از کرکره، پرده و مواردی از این قبیل برای فضای بین شیشه ها در پارتیشن های دوجداره استفاده کنید. حتی شما می توانید در صورت نیاز کابل ها و سیم های سیستم های رایانه ای و شبکه ای خود را از قسمت های مختلف پارتیشن عبور دهید. هزینه نصب این مدل از پارتیشن ها به دلیل این که نیاز به تغییرات خاصی در فضا ندارد، کمتر است. حتی شما می توانید این مدل از پارتیشن را در دو مدل منحنی و یا مسطح اجرا نمایید و با استفاده از آن پوشش کاملی از کف تا سقف را ارائه دهید. برای ایجاد جلوه بهتر می توانید از طرح و نقش های مختلفی بر روی شیشه این پارتیشن ها استفاده نمایید. در ادامه خبر خوب این که در صورت جابجایی می توانید قسمت های مختلف پارتیشن های شیشه ای دوجداره را جدا نموده و در محل دیگر از آنها استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس