پنجره UPVC انتخابی برای انرژی کارآمد

پنجره UPVC

در بین مصرف کنندگان پنجره UPVC انتخابی برای انرژی کارآمد محسوب می شود. پنجره UPVC، پنجره ای است که به کاهش استفاده از سرمایش یا گرمایش مصنوعی در خانه یا محل کار شما کمک می کند. پیشرفت های تکنولوژیکی در دو دهه گذشته امکان طراحی پنجره هایی را فراهم کرده است که می توانند فضای داخلی شما را در برابر دمای شدید تا چهار برابر بیشتر از پنجره های استاندارد عایق بندی کنند.

پنجره دو جداره از شیشه و قاب ساخته شده است. مواد به کار رفته در قاب می توانند از چوب تا فلز تا پلاستیک متغیر باشند. مواد مختلف فریم به همراه انواع مختلف لایه های شیشه ای و لعاب ، سطح کارایی خاصی را ارائه می دهند.

پنجره UPVC راه حل نهایی برای کارآیی انرژی

UPVC یا پلی وینیل کلرید بدون پلاستیک ، به عنوان ماده ای دارای رسانایی کم است. پنجره هایی با قاب های UPVC با لعاب های دو جداره یا سه گانه ساخته می شوند. این در واقع چیزی است که آن ها را برای بهره وری در انرژی بسیار عالی می کند.

این ماده تا حد زیادی از نظر گرما مقاوم است و دمای هوا را از داخل به خارج و برعکس منتقل نمی کند. می توانید دفعه دیگر که در کنار یک پنجره UPVC هستید ، این پدیده را بررسی کنید. چطور؟ به سادگی ، دست خود را روی قاب پنجره بگذارید و دمای آن را حس کنید. UPVC به عنوان ماده ای برای قاب های پنجره در سراسر جهان در مجتمع های مسکونی و همچنین محوطه های تجاری استفاده می شود.

آیا می دانید تقریبا 70٪ گرما یا سرما از طریق صفحات شیشه ای به دست می آید یا از بین می رود و حتی بیشتر از طریق قاب های فلزی از بین می رود؟ در طول فصل تابستان ، یک پنجره بدون UPVC با لعاب تقریباً 25٪ از افزایش گرما در خانه شما است.

دو جداره کردن پنجره های شما با یک قاب UPVC می تواند تقریباً 94٪ راحتی حرارتی خانه شما را بهبود بخشد. یک قاب UPVC پایدار و غیر رسانا که از تخته های دو جداره پشتیبانی می کند ، به عنوان یک مانع عایق عمل می کند و باعث می شود گرمای فرسوده یا یخ زدگی سرما از داخل نشود.

در ماه های اوج زمستان ، پنجره UPVC انتقال دما از سمت سرد به سمت گرم را کاهش می دهد. این امر به طور قابل توجهی هزینه های گرم کردن اتاق های شما را کاهش می دهد زیرا هوای گرم برای مدت بیشتری در داخل اتاق قرار می گیرد. پنجره های UPVC در کاهش قبض برق و همچنین کاهش انتشار گازهای گلخانه ای سهم ارزنده ای دارند.

مزایای دیگر پنجره UPVC

جدای از صرفه جویی در مصرف انرژی ، پنجره UPVC دارای یکسری مزایای نامعلوم دیگر است. در لیست زیر همه آنها را بخوانید.

بادوام

UPVC ماده ای بسیار بادوام است که می تواند سالها دوام بیاورد. بنابراین ، پنجره UPVC بسیار ماندگار است. این پنجره ها از چنان طول عمر باورنکردنی برخوردار هستند که اکثریت قریب به اتفاق آنها که بیش از دو دهه پیش نصب شده بودند ، حتی امروزه در شکل نوک تیز اولیه خود باقی مانده اند. درهای UPVC با کیفیت همچنین از محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند و حتی پس از طولانی شدن در معرض خورشید از بین نمی روند

تعمیر و نگهداری کم

قاب های پنجره UPVC نیازی به اصلاح مجدد یا بازسازی یا هر نوع وصله دیگری ندارند. نگهداری آنها بسیار آسان است ، و فقط با یک پارچه تمیز و مقداری آب صابون ، هر شش ماه یکبار نیاز به پاک کردن ملایم دارید. پنجره UPVC  می تواند عملکرد خود را برای مدت طولانی حفظ کند.

امنیت

پنجره های UPVC معمولاً دارای سیستم های چند قفل هستند که آنها را غیرقابل نفوذ می کند. نیازی نیست بعد از نصب این پنجره ها نگران مزاحمت های غیرمجاز باشید. پنجره های UPVC را با شیشه ای محکم یا روکش کنید و برای امنیت بیشتر، آن ها را روی هر دیوار خانه خود نصب کنید.

سازگار با محیط زیست

بارها و بارها پنجره UPVC قابل بازیافت هستند. اگر به دنبال جایگزینی پنجره های خود با موارد جدید هستید ، به سادگی از پیمانکار خود در مورد شیوه بازیافت آن ها سؤال کنید. این مواد قابل بازیافت هستند و در موارد جدید بازگردانده می شوند. این امر آن را بسیار پایدار می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس