آلاچیق دوجداره upvc

آلاچیق دوجداره upvc

آلاچیق دوجداره upvc از جمله زیباترین انواع آلاچیق ها هستند که امروزه کاربری آنها علاوه بر مکان های عمومی، در فضاهای شخصی نیز می باشد. علت نامگذاری این آلاچیق ها استفاده از پروفیل upvc است. در ادامه سعی خواهیم نمود اطلاعات مفیدی را در این رابطه در اختیار شما قرار دهیم.

علت استفاده از آلاچیق دوجداره upvc چیست؟

مزایایی که برای آلاچیق دوجداره در نظر گرفته شده است علت اصلی کاربری بسیار بالای آن است. استفاده از فضایی بهتر، تنوع در طرحی و اندازه، برخورداری از دوام بیشتر و دیگر مزایای این مدل آلاچیق موجب شده است، محبوبیت زیادی به دست آورد.

برخی از ویژگی های آلاچیق دوجداره upvc

  • سازگار با هر نوع آب و هوا : آلاچیق دوجداره upvc را می توان در هر نوع آب و هوایی ساخت و آرامش را در آن تجربه نمود.
  • تامین آسایش : فضای داخلی آلاچیق دو جداره upvc می تواند محیطی فراهم نماید تا شما با خیالی آسوده به استراحت و تفریح بپردازید.
  • عایق صدا، حرارت و آب : از این سازه می توانید در هر شرایط آب و هوایی، سرد یا گرم و حتی شرایط نامساعد جوی استفاده کنید. علاوه بر این در صورت بارش برف و باران هم مشکلی پیش نخواهد آمد.

مزایای استفاده از آلاچیق دوجداره upvc

استفاده از آلاچیق دوجداره به دلایل بسیار زیادی می تواند رضایت شما را تامین نماید که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. قابلیت به کارگیری انواع شیشه : برای ساخت آلاچیق ها می توان از شیشه های دوجداره، سه جداره، هوشمند و یا … استفاده نمود.
  2. مقاومت و دوام بالا : این سازه در مقابل باد و باران، طوفان، فشار باد و عوامل جوی و محیطی دیگر از استحکام لازم برخوردار است.
  3. عایق مناسب : این مدل از آلاچیق ها در مقابل حرارت و صوت به دلیل شیشه های دوجداره عایق می باشند.

 

بیشتر بخوانید: درب بالکن دوجداره

کاربری آلاچیق دوجداره upvc در چه مکان هایی است؟

از آلاچیق دوجداره upvc می توان به عنوان اتاق آفتابی، گلخانه، چایخانه و مکانی برای استراحت و تفریح استفاده نمود. البته بیشترین کارایی آن برای ساخت گلخانه است که نورگیری مناسبی دارد.

رنگ و طرح آلاچیق دوجداره upvc

از قابل توجه ترین ویژگی این سازه می توان به طیف گسترده ای از رنگ و طرح در آلاچیق ها اشاره نمود. به عبارتی آلاچیق دوجداره کاملا خاصیت سفارشی سازی دارد و شما می توانید آن را با محیط پشت بام، حیاط و یا هر مکان دیگری هماهنگ نمایید. مشتری بر اساس سلیقه و نظر شخصی خود می تواند یکی از انواع پروفیل های رنگی، ساده و یا حتی طرحدار را برای آلاچیق خود سفارش دهد.

آیا در آلاچیق دوجداره  می توان به جای استفاده از شیشه های دوجداره از نوع سه جداره آن استفاده نمود؟

بله در آلاچیق ها می توان از شیشه های دوجداره و یا سه جداره استفاده نمود ولی در اغلب مواقع لزومی برای استفاده از شیشه سه جداره وجود ندارد.

آیا کاربرد آلاچیق upvc تنها مختص فضاهای شخصی است؟

درست است که آلاچیق دوجداره به دلیل هزینه ای که دارد غالبا به صورت شخصی در ویلا یا خانه باغ و یا به عنوان پنت هاس یا پاسیو استفاده می گردد ولی کاربری های دیگری هم دارد. رستوران ها، پارک ها، اقامتگاه های تفریحی و کافی شاپ ها از نمونه های دیگری هستند که از آلاچیق دوجداره upvc استفاده می کنند.

آلاچیق دوجداره upvc به چه اشکالی قابل تهیه است؟

تنوع شکلی آلاچیق دوجداره درست همانند پنجره های دوجداره upvc است. به همین دلیل می توانید آلاچیق دلخواه خود را از نظر تنوع شکلی داشته باشید. به عنوان مثال ممکن است شما آلاچیق خودتان را مکعب مربع، شش ضلعی و … طراحی کرده و با انواع مختلف سقف آن را بسازید.

عوامل موثر برقیمت آلاچیق دوجداره upvc

همانطور که می دانید قیمت هر چیزی می تواند بر اساس کیفیت مواد مصرفی، مقدار مصرف آنها و برخی دیگر از عوامل تعیین گردد. در مورد آلاچیق دوجداره  هم قیمت تابع فاکتورهای مختلفی چون نوع شیشه مصرفی، طرح و رنگ پروفیل، کیفیت و برند شرکت تولیدکننده و اندازه آلاچیق است.

سخن پایانی

آلاچیق upvc یکی از سازه های سبکی است که حتی می توانید در پشت بام خانه به عنوان گلخانه از آن استفاده کنید. نوشیدن یک فنجان چای در یک روز سرد پاییزی می تواند آرامش از دست رفته شما را برگرداند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا پیام بدهید!
تماس